Fredrik Edvardsen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Siden Forsvaret nå har bestemt seg for at alle F-5ene deres skal skrotes innen årets slutt, så har jeg nå bestemt meg for å redde et eksemplar. Men for å unngå å blakke meg helt så har jeg valgt å gjøre dette virtuelt. Og for å unngå alle rare norske avgifter så har jeg vært så heldige å få låne en hangar på en liten flyplass ved Svartehavet mens restaureringsarbeitet pågår. Det er mye arbeid som gjenstår før hun igjen kan ta til vingene, lakken hadde begynnt å flasse etter flere års lagring, og det er ikke rent få deler som må byttes. Cockpiten er helt rensket, så det blir en stor jobb å finne alle de nødvendige instrumentene og delene på eBay og diverse bruktmarkeder. Her er to bilder av damen slik hun ser ut i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2010 Hmmm? Må nok holde et øye på utviklingen av dette prosjektet :grin: . Men noe sier meg at det neppe er FSX ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Nei, det blir i første omgang Lock-On: Flaming Cliffs 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne gleder jeg meg vilt til, Fredrik Keep us posted! Hvilken FM tenker du på å bruke til den? MiG29? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Ja, det er MiG-29 jeg har tenkt til å bruke, da hovedsaklig for å få bremseskjermen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tøft Fredrik! Hold oss oppdatert! Skal si ifra om jeg ramler over billig maling på Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.