Stian Czybulla Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan ses film fra nødlandingen vis dere går inn på linken http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10026979 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 QF72/74 fick ett "litet" hål i motorn. Såg på någon nyhetssite att det var en B747-300 men reggen på "olycksplanet" var VH-OJP = B744. Ingen big deal men ändå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan se for meg det ble nok fuel å svømme i på Hvithaien i SF bay den dagen :grin: Skal lure på hvor mye dem faktisk måtte kvitte seg med for jeg regner med det var godt med fuel på tanka forran havsreisa til Sydney. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 De kvitter seg vel ikke med mere enn at de kommer under maks landingsvekt. Vil ikke mesteparten av fuelen fordampe før den treffer bakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Qantas er uten "u". Linken er død! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Max Ldg weight for 744 er 630.000 lbs Så tar man av med destinasjon Sydney med 400 pax og baggasje, så er man fort over 800.000 lbs tung. Max TOW er 875.000 lbs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Czybulla Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 LOL. Helt klart Even, gikk litt fort i svingene i går Og Even, linken er ikke død lenger, Tror VG si nettsia var nede i går kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hehe, måtte bare Se der ja. Var den online igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så ett anslag på rundt 170.000 lbs eller 77.000 liter er sannsynlig? Det blir endel det gitt. Får håpe piloten slipper dra sitt eget Statoilkort for å betale regninga :grin: Men nå er vel fuel spillet lite i forhold til reperasjons kostnaden vil jeg tru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.