Pasi Jorgensen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette er 2 av liveriene som er påbegynt, de resterende forblir i lakkeringssjappa under streng bevoktning til de er ferdige. Nå har jeg heller ikke internett lengere, Tor zappet hovedkortet mitt så det kan ta tid mellom hver gang man får postet noe...eller svart for den saks skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Meget lekkert Pasi Dette blir flotte greier å fly med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nice, Pasi Synd med kortet ditt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjempefine painter Pasi. Godt å se hvordan det gjøres av dere som kan det. Jeg har selv begynt på ett nytt paint prosjekt på 208`ern, og denne gangen skal jeg prøve å gjøre det mere proft enn di første spede forsøk. Painting er skikkelig moro synes jeg, bortsett fra at det er litt fram og veldig mye tilbake til tider. Men man lærer vel etter hvert tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nydelig arbeid Pasi! :grin: Det var vel ikke uten grunn at Carenado valgte akkurat Caravanen. Den feirer nemlig 25 års jubileum i år.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Takker folkens, dette er bare beta'er mens jeg forsøker å knote ihop ett paintkit. Meeeen, jeg skal ikke holde noen på pinebenken og legger ved en link til paintene slik de er nå slik at de ivrigste medlemene av norsk caravan club får utfoldt sine lyster :grin: http://www.4shared.com/file/lh5_kxlT/Carenado_C208B_Grand_Caravan.html Det er endel ting og tang som absolutt skal forbedres men 1'ste prioritet er å få paintkittet ferdig, når det gjelder disse paintene så snakker vi om noen logoer og slikt som er uklar hvis man zoomer helt inn (de er klipt ut fra bilder av orginalflyene, renset og limt inn)....jeg må bare finne de først he he, ellers så må jeg lage de fra grunn av (vectorisering). Men som sagt, istedet for å plages med hver paint, så lager jeg istedetfor ett paintkit slik at når det er ferdig er det bare ett svisj og ett svosj å stemple ut painter, så dette kan betraktes som nødhjelp til norske (og finske) caravan sjåfører :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2010 Kjempebra Pasi, det er et raskt voksende Caravan-miljø rundt om i den virtuelle verden, så det er flott at noen tar seg av de nordiske pilotene :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 OOOHHHHH!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2010 Woaw, enda flere kunstverk, Pasi! Ikke at Kato Air er aktiv lenger, men de gjorde et tappert forsøk, og var i flere år en synlig aktør rundt Vestfjorden. Selv var jeg på flere oppdrag hvor vi leide Caravanen, og jeg likte veldig godt dette flyet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2010 Meget fine bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.