Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Som dere skjønner av overskriften så har jeg vært ute med malings spannet igjen for å prøve å lære meg det her. Denne gangen fikk jeg en liten ide om å kladde litt på en Duke. Dette er kun første utkast så forbedrings potensiale er stort. Viste seg at denne maskina var en god del værre male en Spiten, pga oppbyggingene av filene man må gjøre om på. Stor utfordring med å få blå winglets, har nå drivi sikkert 1,5 time bare med dem og fremdeles har di en liten hvit tupp øverst som jeg bare ikke får i orden.. Her ser dere guttungen ved siden av sin mor. :grin: Føler meg en smule liten når jeg taxer bak denne 737. Jeg har prestert å få lagt på noe Effect på blåmalinga ser jeg som gjør at det blir en del skinn og greier ettersom vinkelen på lyset forandrer seg.. Hmm Nytt for meg men vi får se om det blir omgjort etter hvert. Lista på hva som bør gjøres videre her er rimelig lang, som feks: Bedre kontrast på skriften på skroget. Reg nr. Forandring på farger og litt småtteri. Og ikke minst å få lagt til painten slik at man ser den fra cockpit og kabin.. Huttetu. Tror bare det dreier seg om ett helt lass med filer. Men jeg er da igang ihvertfall. Hva tror dere om dette prosjektet? Håper ingen henger meg for å male Duken på denne måten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 I CAN HAS THAT!! Fortsett, for den der skal jeg ha, bare for å ha den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hehe.. herlig SAS-paint på denne maskina. Syns faktisk den kledde den jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Takker for det gutta. Artig at dere likte den. Har nå fomla litt med noen forbedringer. Har her hevet skriften noe, plukka ut ett reg, og fant ett Star Alliance merke jeg limte på. Noe sier meg at dette ble speilvendt ser jeg nå. Pfff. Det fikser vi senere. VC er også ok her nå. Også fra kabinene. Slette mi tid som den hvite flekken på Winglets irriterer meg.. Og det ser faktisk ikke ut som det skal la seg fikse heller.. :mad: Da er det bare og sette igang og bruke den tenker jeg? Mulig det blir noe forandringer etter hvert. Tenkte kanskje jeg skulle gi den navnet "Knerten" Må bare finne ett passende sted til skriften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hehe, artig liten paint :grin: Som noen allerede har sagt, så kledde faktisk painten flyet Bra jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Knerten var jo skikkelig stilig! Syns den hvite flekken på wl var stiligt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 haha.. rålekker paint!.. har SAS begynt med lokaleruter også nå.. gardermoen--> Kjeller? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 23. august 2010 Jøss, du kan jo starte lakkeringsverksted. Og så kan du selge inn idèen til SAS, nå som de "krymper" virksomheten :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 har SAS begynt med lokaleruter også nå.. gardermoen--> Kjeller? He he. Yepp. Gardemoen Kjeller er jo som kjent en håpløs strekning å forsere med bil eller buss, spesielt hvis det er ett eller annet lokal oppgjør på denna løkka på Lillestrøm som ligger helt uti vegen. Sikkert derfor SAS har åpna denne ruta tenker jeg... :grin: Takker for alle kommentarer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Rigtig bra paint. Eneste lille minus (IMO) er at den har for mye glans. Men kanskje lidt jobberi med Alpha Channel kan redusere det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Godt tips Johan. Som du sikkert har sett er dette første spede forsøk med malekosten, så jeg kjenner ikke til alle fungsjoner og triks man kan benytte. Men det er notert og skal forsøkes.. Flere tips er bare til hjelp og blir ikke tatt som kritikk. Dette er en læringsprosess. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.