Gå til innhold

Røykekabin på 747 fly?


Baard C

Anbefalte innlegg

Det er nok bare på denne typen spesialoppdrag og hos enkelte få flyselskaper røyking er tillatt.

 

Malaysia Airlines har faktisk instruksjoner om hvor det er lov å røyke og ikke på sin sikkerhetsvideo... Selv om røyking ikke har vert tillatt på noen av de flygningene eg har vert med på.

 

Er det forresten fremdeles lov å røyke på Aeroflot flygninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis flyet er fullbooket får man jo da håpe at røykerne selv blir plassertpå plassene som er avsatt til dette.

 

Har dårlige minner fra ekspresstog hvor én av vognene er avsatt til røyking.

Røykerne selv booker plass i røykfrie vogner for så å bevege seg til røykevognen når suget kommer.

Ikke røykere (som meg) som bestilte noe senere måtte ta til takke med plass i røykevogna. Det er mindre behagelig et par timer og noen hundre sigaretter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av mwalther:

Noen som vet hvor denne 747en skal chartres fra? Og hvor mye det ca koster? (ikke at jeg har planer om å gjøre det i nær fremtid)

Du kan prøve å snakke med Komon AS, det er de som arrangerer turer.

Komon AS

Det bør jo koste en formue å leie en 747, hadde vært artig å visst hvilket flyselskap som stod bak dette oppdraget.

Men det er jo bare å møte opp på Gardermoen 17 november så får vi svaret.... "[blink]"

 

[ 22.09.2002, 14:43: Endret av: Baard Christensen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Baard Christensen:

quote:

Jeg som trodde røyking var ut...


Å fy flate, har du ikke fått med deg at det heldigvis er på vei inn igjen? "[stort"[stort"[stort

 

Husker godt alle turene med Braathens S.A.F.E sine koselige 732 maskiner hvor bakre del av kabinen var forbeholdt alle de av oss som kun stoler på den luften vi kan se "[blink]" . Det var noe skikkelig koselig med vindusplass bak i den gulnende delen av 732 kabinen.

 

I tillegg var det lett å se hvem som var redde for å fly. I skikkelig drittvær kunne det til tider være rimelig røykfylt der bak "[stort .

 

Få tilbake røykekabinen!

 

[ 26.09.2002, 13:31: Endret av: Olav M. Rønningen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...