Gå til innhold

Ryanair med useriøse uttalelser til SAS


Håkon Fossen

Anbefalte innlegg

Han fikk ikke billetten gratis hos Ryanair, hvertfall ikke i følge VG. Men han betalte selv:

 

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=580367

 

 

"Riktignok trakk Ryanair tilbudet, og hevdet kommunikasjonsdirektøren "sikkert tjener penger nok til å betale for sin egen billett". Så Sonberg gjorde nettopp dét. På vei til et møte i London valgte han Ryanair i stedet for sin egen arbeidsgiver.".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke ønsker at jeg skal poste ut nyheter her på forumet så skal jeg la være. Det eneste jeg ønsker er informere dere litt, og det kan gjerne bli diskusjoner. Men når jeg får mye syting og klaging er det bortkastet

 

Må vel ærlig si at her på forumet skal ALT vøre 110% riktig og sine egne meninger er det nok best å holde inni seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syting og klaging..?

 

Enkelte er uenig med deg i at dette var useriøst, mens andre er enig. Så påpeker Alexander det faktum at et media-spill som det Ryanair er så gode på, er helt avhengig av at media faktisk tar agnet for at det skal fungere.

 

Tror ikke det var noe syt eller klag i dette. Selv syns jeg det er en tanke sytete å bli så fornærmet hver gang Ryanair langer ut sine små media-bomber eller spydigheter til konkurrentene, og tilbyr "redningspakker" eller gratis billetter til SAS.

 

Er det virkelig så farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hiver jeg inn en brannfakkel nå (noe jeg ikke liker å gjøre), men:

 

Jeg tror ikke at det er noe problem her i det hele tatt. Problemet er ikke at ting sies, men måten det sies på. Bare så det er sagt; der har jeg bommet mange ganger. Få vekk "bråskapen" og det går bra. Kladd innlegget og les det et par ganger før [send].

 

Men litt OT irriterer jeg meg stadig vekk over at innlegg som står i avisene (som de fleste leser), stadig skal linkes hit. Er det ikke nok i avisen, må alt dobles opp her? Må spotterbilder postes her like mye som på deres egne forumer? For min del blir det for mye dobbelt opp. Sier dette uten at jeg ønsker å tråkke noen på tærne, med all respekt for alles hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syter ikke i det hele tatt jeg. Jeg sier det Christian sier jeg gjør.

 

Ryanair kommer med slike kommentarer fordi de vet at media skriver om det og det blir diskusjoner i forum om det. Bedre gratis reklame finnes vell ikke?

 

Så det jeg prøver å si er at det er takket være deg(media) at de fortsetter med disse kommentarene.

 

Og du sier selv at du begynner å gå lei, hvorfor fortsetter du å "hjelpe" dem da?

 

All ros går til Ryanair for at de faktisk klarer det de klarer. :)

 

EDIT: Enig med Andrew, jeg kunne kanskje skrevet min forrige post på en bedre måte. Beklager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens forumer er rene minefelter, Alexander. Gjelder å sette foten på rett sted, før foten forsvinner, og bare sandalene står igjen, a la Asterix & Obelix :grin:

 

Og for å komme litt on-topic. Så ønsker jeg at Ryanair bare opphører å eksistere. Ja det er flott med et "billigst" selskap. Men det har bare gått for langt. Så hvem har skylden? Here come the bomb: Ikke Ryanair. De bare leverer det kundene vil ha i dag. Billigst-billigst-billigst. Man får hva man ber om. Til en grad der det stopper, og plutselig vil man ikke ha billigst mer...og DA skylder man ikke på seg selv...men på de selskapene som faktisk leverte det man spurte etter. Noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nok litt mer irritert enn jeg trengte å bli ved disse kommentarene... Beklager :)

 

Men jeg ønsker å få flere lesere, så derfor legger jeg dem inn her :) Jeg føler at jeg dobbelposter noen ganger, men jeg pleier noen ganger å legge ut nyheter som ikke er nevnt på uttallige nettsider...

 

Men jeg trenger deres hjelp her: Blir dere "irritert" over at jeg legger ut linken her til siden min?

Jeg vet ikke hvor mange av dere som så dette om Ryanair og SAS før jeg la det ut...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...