Gå til innhold

PNW + Carenado + ny maskinvare..


Anbefalte innlegg

Takk takk - kommer litt an på. Ved overflygning, f.eks fra Darrington til Twin Oaks - la oss si på østisden, ingen hit og stabil frame på 33.0.

 

Starter jeg f.eks på KSEA og avgang nordover - VC cockpit med 767 Level-D var den vel "nedom" 23-25 ei stønn rett etter takeoff, men ikke snakk om noe stutters og etter en liten stund er den dønn stabil på 33.0 igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Der snakker vi frame rates! Selv har jeg også alle innstillingene satt helt til høyre, men får en del frame rate-problemer i storbyer, og den ligger generelt aldri over 20. Jeg har følgende specs:

 

Specs: | i7 930 @ 2,8 Ghz (skal overklokkes i nærmeste fremtid) | 6 GB DDR3@1600mhz | 1x Intel SSD + 1x S-ATA 1TB | Zotac GTX470 1280 MB | Samsung XL2370 @ 1920x1200 |

 

Jeg kan for så vidt skjønne at 6 GB ekstra RAM kan ha mye å si, men er det så stor forskjell mellom GTX 470 og GTX 480?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øyvind.

 

Det er dette:

 

 

Specs: | i7 930 @ 4.1Ghz

 

som utgjør hele forskjellen i framerates.

 

Kan ikke få sagt det ofte og tydelig nok. Det er først og fremst klokkehastighet som gir utslag i forbedret FPS i FSX og FS9 for den del.

 

FPS øker lineært med klokkehastigheten så lenge resten av hardware er high end. Det er ikke antal GB med RAM eller grafikkortet for den del, så lenge du har passert minimumsgrensene her :)

 

DVS, sammenlignet med ditt system så er det overklokking som gjelder, ikke noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...