Steinar Grindstein Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Unge hr Grindstein har jobbet jevnt og trutt hele sommern. Men belønninga kommer i september. EK10 LGW-DXB B773ER (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port) EK372 DXB-BKK A388 (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port) EK373 BKK-DXB A388 (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port) EK11 DKB-LGW B772ER (gammel avod med kun 600kanaler) Pris for herligheten ca 5600 pluss DY OSL-LGW-OSL Trippraport vil komme med masse bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nice trip det där. Blir det bara T/R eller blir det ferie också? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Helvettes Grindstein.... :grin: Nå må du ikke forelske deg der nede igjen slik at du misser A380en hjem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Business & pleasure i presume. Du skal vel slå deg opp i importbransjen? Pleasure sier seg selv i den bransjen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jaja. Komentarene lot ikke vente på seg ser jeg. Nice trip det där. Blir det bara T/R eller blir det ferie också? Blir ei uke der nede Helvettes Grindstein.... Nå må du ikke forelske deg der nede igjen slik at du misser A380en hjem.... Stian, hva i all verden er det du babler om? Ifra spøk til revolver. Det blir nok samme jenta denne gangen skal du se :grin: Business & pleasure i presume.Du skal vel slå deg opp i importbransjen? Pleasure sier seg selv i den bransjen der Blir nok kun en ren ferietur dette ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 God tur!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Håper du får en flott tur, Steinar! Lurte på en ting da, er ikke en uke kort tid i Thailand? Er jo en lang reise? Eneste grunnen til jeg lurer er for jeg vurderer selv en tur nedover etter jul, men en uke virker alt for lite...reisetid tatt i betraktning...du hadde forsåvidt betalt en god pris for reisen ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Håper du får en flott tur, Steinar! Lurte på en ting da, er ikke en uke kort tid i Thailand? Er jo en lang reise? Eneste grunnen til jeg lurer er for jeg vurderer selv en tur nedover etter jul, men en uke virker alt for lite...reisetid tatt i betraktning...du hadde forsåvidt betalt en god pris for reisen ser jeg! En uke er lite ja. Men med alt oppbrukt ferie tar jeg meg ikke råd til mere en 6 arbeidsdager fritt. Blir nok en 2 eller 3 uker i februar tenker jeg. Denne turen er kun for og få aveksling etter en sommer med jobbing, hvorav 6 uker sammenhengende vakt. Har nattflight London-Dubai og det blir mer eller mindre samenhenge nattflight på hjemreisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.