Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unge hr Grindstein har jobbet jevnt og trutt hele sommern. Men belønninga kommer i september.

EK10 LGW-DXB B773ER (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port)

EK372 DXB-BKK A388 (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port)

EK373 BKK-DXB A388 (ny avod med videscreen og 1000kanaler, samt strømuttak og usb port)

EK11 DKB-LGW B772ER (gammel avod med kun 600kanaler)

Pris for herligheten ca 5600 pluss DY OSL-LGW-OSL

Trippraport vil komme med masse bilder.

Skrevet

Jaja. Komentarene lot ikke vente på seg ser jeg.

Nice trip det där. Blir det bara T/R eller blir det ferie också?

Blir ei uke der nede ;)

Helvettes Grindstein....

Nå må du ikke forelske deg der nede igjen slik at du misser A380en hjem....

Stian, hva i all verden er det du babler om? Ifra spøk til revolver. Det blir nok samme jenta denne gangen skal du se :grin:

Business & pleasure i presume.

Du skal vel slå deg opp i importbransjen? Pleasure sier seg selv i den bransjen der

Blir nok kun en ren ferietur dette ja.

Skrevet

Håper du får en flott tur, Steinar! Lurte på en ting da, er ikke en uke kort tid i Thailand? Er jo en lang reise? Eneste grunnen til jeg lurer er for jeg vurderer selv en tur nedover etter jul, men en uke virker alt for lite...reisetid tatt i betraktning...du hadde forsåvidt betalt en god pris for reisen ser jeg!

Skrevet
Håper du får en flott tur, Steinar! Lurte på en ting da, er ikke en uke kort tid i Thailand? Er jo en lang reise? Eneste grunnen til jeg lurer er for jeg vurderer selv en tur nedover etter jul, men en uke virker alt for lite...reisetid tatt i betraktning...du hadde forsåvidt betalt en god pris for reisen ser jeg!

En uke er lite ja. Men med alt oppbrukt ferie tar jeg meg ikke råd til mere en 6 arbeidsdager fritt.

Blir nok en 2 eller 3 uker i februar tenker jeg. Denne turen er kun for og få aveksling etter en sommer med jobbing, hvorav 6 uker sammenhengende vakt. Har nattflight London-Dubai og det blir mer eller mindre samenhenge nattflight på hjemreisen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...