Gå til innhold

Begivenheter på osl Gardermoen!


Anbefalte innlegg

Ja står nå på Gardermoen og har tatt i bruk en av disse stasjonære maskinene som står her. I tillegg har jeg fått vite at flyet mitt videre til Antalya er forsinket, og at ny avgang er kl 21:05.

Noen som har forslag til tidsfordriv?

 

Forøvrig så prøvde jeg meg på å få sitte på klapp i dag, men fikk beskjed når jeg kom i cockpit at de ikke hadde lov -,- tror vell egentlig ikke de hadde interesse av å ha meg sittende der :P hah!

(Fløy med Norwegian fra Bodø til Gardermoen kl 10 dag tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si Norwegian er noe strenge på klapp. Jeg snakket med en jeg kjenner i DY i går ettermiddag som varslet kapteinen om at det ville være en nokså flyinteressert person ombord på dagens flight mellom TRD og ALC. Da jeg boardet flighten i dag morges ble jeg ønsket hjertelig velkommen ombord og fikk beskjed om at jeg absolutt kunne sitte på i klapp.

(Så bilder vil komme her på forumet)

 

Når jeg har spurt om klapp helt tilfeldig ved boarding, har jeg fått ja ved nesten samtlige forespørsler hos DY. Da jeg også har et STS-adgangskort, har jeg fått ja alle de gangene jeg har spurt hos SAS og Widerøe. + At jeg ofte nevner personer/slektninger jeg kjenner i de forskjellige selskapene.

 

Dersom du hadde vært pilot, teknikker e.l. eller hatt en bekjent/slektning som jobber i SunExpress, så ville du hatt en betraktelig større sjanse til å få "ja" når du spør om klapp.

- Du vet, de fleste piloter ønsker ikke å ha HELT randome personer ombord frammi med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...