SB Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Da var det tid for utsjekk (endelig) :cool: Den blir nok desverre ikke i nord, men... Den finner sted på Bergen lufthavn, flesland (ENBR) i morgen, Tirsdag 20. Juli 2010 klokken 21:00 Jeg krever/håper på masse trafikk Oppsummering Hva: Tower utsjekk Hvor: Bergen lufthavn, flesland (ENBR) Når: Tirsdag 20. Juli 2010 kl. 21:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg er bortreist og blir å bruke mobilt bredbånd, så jeg beklager så mye hvis det blir dårlig voice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har en simulator trening på C1 i morgen (siste før utsjekk med eksaminator), men tror jeg skal rekke en avgang fra utsjekken din allikevel Lykke til ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Hehe, Takk! Lykke til med simulator treningen din også! Jeg kan nok ikke komme på utsjekken din ettersom jeg er bortreist og har bare "scopet" med meg :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Virker som eksaminator er forsinket... EDIT: Ny eksaminator på vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kjipt da! Inbound med WIF312 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vi er i gang! Ta turen til Flesland, så skal vi se om ikke Snorre kan få seg en TWR-rating i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer til Snorre med TWR-rating Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Tusen takk til min mentor: Anton Brondz. eksaminator som kunne steppe inn på så kort varsel: Magnus F. Meese. og selvfølgelig dere som fløy! Som Magnus sa, så besto jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer Snorre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Grattis med ratingen Snorre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Tausen takk, alle sammen! Eivind: Jeg synes det er litt dumt at jeg ikke kan komme på din neste trening/checkout ettersom jeg bare har scope pc'en med meg :blush: Edit: Jeg kan jo evt. dekke et nærliggende TWR for å tiltrekke trafikk mellom oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Congrats Snorre!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer med ny rating Snorre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer fra meg også, fikk til en tur ENBR-ENZV-ENBR Husk det er viktig at vi piloter stiller opp slik at flest mulig kan få trent og bestått utsjekk. Meget gledelig å se at det var staffet både ENBR TWR og Norw S ctrl, realismen tar flere kvantesprang når man blir direktet til forskjellige personer i lufta. Nok en gang gratulerer, og takk for en fin kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Å djises... Det var mange gratulasjoner bare for en bestått utsjekk Men takk, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.