Johan Grauers Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Vaccsca welcomes you to Anders Merch Grønmyr's C1 CPT. The checkout is planned for the 31st of July between 1830 and 2000z (2030-2200 local) on ENOS_CTR. To help out why not take a flight to or from Gardermoen (ENGM), the capital airport of norway is ready for anything from cessnas to Air force 1! If you're looking for something smaller why not a scenic tour of norways southern coastline? Come to Norway the 31st and Anders will do his best to earn his new ratings, charts can be found on vaccsca.org! Welcome! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det noen i virituell Nax som kan poste denne på deres forum? Consider it done på SAS-va trenger fortsatt smått og stort i staffing av atc! hovedsaklig C1-rating! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Skal få postet den på VNAX jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Siste trening i dag før utsjekk! ENOR_S_CTR 1900-2200 lokaltid! Velkommen i kveld som neste uke til info vil også ESOS_CTR være online 1830-2200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kommer, jeg, enten som ATC eller fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kommer nok med en 744 fra Amsterdam for litt ILS Approaches en eller annen plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Da var need to have staffinga i orden Så håper flest mulig kommer innom/igjennom ENOS på lørdagkveld! Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En kveld igjen! *På topp med seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kommer innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ville vært dumt om jeg ikke kom innom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg kommer innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Takk til alle som fløy! Likte dere alle borts fra en United som herjet ukontrollert ved Kjevik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Går ut ifra at du bestod. -Gratulerer. Vel fortjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Poster: Eivin StensøEmne: Re: [31 July, 1830-2000z] C1 CPT ENOS CTR Går ut ifra at du bestod. -Gratulerer. Vel fortjent. smile Who knows I don`t! Waiting for the skype-call Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Beklage at jeg ikke kom innom Måtte ut på noe med noen jente osv Men haper du fikk nokk trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gikk desverre ikke veien, så beklager til mentorer og co-atc som stilte opp i kveld! Skuffa deluxe men kommer sterkere tilbake plutselig!! Thanks again to all pilots tonight for making it a nice evening at the scope! Hope you enjoyed your flights! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Synd, Anders Håper du lykkes neste gang da Kommer å støtter deg så godt som mulig neste gang også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Neste gang komem jeg også forhåpentlivis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Gikk desverre ikke veien, så beklager til mentorer og co-atc som stilte opp i kveld! Jaja. Men uansett ble det et helvets fint fly-inn. Tipper ingen angret på at de stilte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lykke til neste gang, da tenker jeg nok det går veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Som svar på:Poster: Daniel Larsen Emne: Re: [31 July, 1830-2000z] C1 CPT ENOS CTR Lykke til neste gang, da tenker jeg nok det går veldig bra smile Det er ihvertfall det som er planen Takk for det! Kommer med info når det er klart igjen for et nytt og bedre forsøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.