Gå til innhold

ENTC_TWR trening Søn. 11. Juli 19:00 - 20:30


SB

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Da inviterer jeg til min tredje online trening på VATSIM.

Denne gangen i Tromsø, så slipper vi å ha tre treninger på samme flyplass tre dager rett etter hverandre med forskjellige "studenter". ;) Selv om det er ganske langt nord håper jeg på maaasse trafikk, både VFR og IFR, store og små fly, Korte og lange flyturer! Det er jo på en søndag, ingen jobb, ingen butikker, alle vennene dine ligger hjemme hos seg selv og er fylle syk etter en laang natt med festing (en fest som du ikke var med på). Du har bare tid til fly simulator'n og VATSIM! :)

 

Oppsummering

Hva: TWR trening

Hvor: Tromsø Lufthavn, Langnes. (ENTC)

Når: Søndag 11. Juli 2010 kl. 19:00 - 20:30 (kan drøye det hvis det kommer rikelig med trafikk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM-finale... Nuff Said...

Drit i VM, da!

Neida, bare se VM finalen din, du. Etterlat meg i Tårnet helt alene, uten noen fly :cry:

Håper jeg rekker denne! :) Er så sjeldent nord norge er dekt =/ ENTC-ENBO t/r kanskje..? ;)

 

Nord-norge er lizzm "the place of the places" vettu'! ;)

Er jo der jeg er fra (Honningsvåg)

Da håper jeg at jeg ser deg på Tromsø lufthavn på Søndagen, da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What he said! men for all del lykke til og moro å se at det blir tatt en trening i nord. kommer gjerne dit for å støtte men ikke på dette tidspunktet, desverre!

 

Takk for oral støtte i det minste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på mer????

 

Du FÅR mere!! Garantert, Et forslag til Eivin Stensø nå blir å fly Braathens flighten fra ENGM til ENTC med dep på sen ettermiddag, så kan de villeste og største fotball/vuvuzelamotstanderne fly videre mot ENSB om de enda ikke er lei! ENOB_CTR vil vel neppe vise seg så da går det jo også fint ann å multitaste uten atc-mas under finalen!

 

Bare et tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på mer????

 

Du FÅR mere!! Garantert, Et forslag til Eivin Stensø nå blir å fly Braathens flighten fra ENGM til ENTC med dep på sen ettermiddag, så kan de villeste og største fotball/vuvuzelamotstanderne fly videre mot ENSB om de enda ikke er lei! ENOB_CTR vil vel neppe vise seg så da går det jo også fint ann å multitaste uten atc-mas under finalen!

 

Bare et tips

 

Meget god idé, Anders! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier! :) Da skal ihvertfall jeg prøve å komme med noe trafikk, entc-endu-enev-entc kanskje :confused:

 

Flotters! Ta den ruten, ja ;) men helst ENTC-ENDU-ENTC-ENEV-ENTC . Neida, det blir sikkert bare en omvei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du FÅR mere!! Garantert, Et forslag til Eivin Stensø nå blir å fly Braathens flighten fra ENGM til ENTC med dep på sen ettermiddag, så kan de villeste og største fotball/vuvuzelamotstanderne fly videre mot ENSB om de enda ikke er lei! ENOB_CTR vil vel neppe vise seg så da går det jo også fint ann å multitaste uten atc-mas under finalen!

 

Selv om blekkspruten Paul har spådd seier til Spania så skal vel VM-hodene likefullt se kampen. Og det må vi i Braathens vintage bare respektere og utsette flighten.

 

Oppfordrer alle likevel til å stille opp på treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer alle likevel til å stille opp på treningen.

 

Yes, yes. Jeg vil ha masse trafikk ;)

 

Jeg kommer nok! :) Skal iallefall prøve d :)

 

Gode greier!! Da har jeg trafikk å forvente ihvertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om blekkspruten Paul har spådd seier til Spania så skal vel VM-hodene likefullt se kampen. Og det må vi i Braathens vintage bare respektere og utsette flighten.

 

Oppfordrer alle likevel til å stille opp på treningen.

 

Tenkte om dere ville likevel fly på søndag så er jo Tromsø noe av det norskeste(fan for et dårlig ordvalg) og Braathens er jo som kjent flaggbæreren så ville vært en god tur. Selv har jeg ikke noe som ligner BRA livery og tror ikke jeg tar meg jobben å skaffe det heller men sånn borts fra det så kan det jo tenkes at det blir en bevegelse eller to i Tromsø i morgen før finalen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er forsinka så kan ikke jeg logge på før han kommer ,ettersom han er mentoren min og må "overvåke" meg mens jeg kontrollerer luftrommet :)

 

Men hvis det oppstår forsinkelser så, må dere rett og slett bare vente litt hvis dere vil ha tårn dekning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...