Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Bump*

Håper på mange deltagere i morra. Turen vil ta +/- 2 timer. Avhengig av flytype.

Jeg sliter med å få generert en Non-RNAV rute. For meg lar dette seg løse da jeg kan bruke RNAV-rute via FS2004 GPS. Noen forslag?

-Vel møtt! :)

Skrevet

Da det fortsatt bare er formiddag her borte blir jeg desverre opptatt resten av dagen. Dere får ha en strålende tur uansett, så håper jeg at vi kan få til noe slikt ved en senere anledning! :)

All ære til deg for god insj.. ;)

Skrevet

Vi har landet på EDDK :)

Så ble det samling i Bonn for Braathens tilslutt likevel. Klarte å finne rwy 14L via KOPAG1V. Å fly på gamlemåten var tilfredsstillende. Vurderer å gjøre dette oftere og da blir DU også med. :)

So long!

Skrevet
Åja, 16.09 trodde jeg at dere hadde tatt av så giddet ikke og åpne FSX :P

Stilig bilde! Bli med neste gang da vel. :)

Da det fortsatt bare er formiddag her borte blir jeg desverre opptatt resten av dagen. Dere får ha en strålende tur uansett, så håper jeg at vi kan få til noe slikt ved en senere anledning!

Kom gjerne med inspill på når dette passer. Skulle gjerne hatt deg med i cloudmaster'n. Satser på at du blir med neste gang. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...