Lars-Petter Holst Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg kommer til å være der, har allerede flydd opp, så vel møtt! =D Litt OT igjen, men var callsignet til 'Braathens SAFE' også kun 'Braathens', ICAO BRA og IATA BU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Litt OT igjen, men var callsignet til 'Braathens SAFE' også kun 'Braathens', ICAO BRA og IATA BU? Aner ikke. Kanskje noen andre vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Klarer vi å få til denne turen på søndags (den 18 juli)ettermiddag kl16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 er VM da Neida, er gjerne med jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Da satser vi på søndag 18.07. kl16 fra ENGM. Destinasjon EDDK. Non-RNAV rute trengs vel for oss som flyr uten FMS/INS eller GPS. Skal se om jeg får fiksa det. - Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 *Bump* Håper på mange deltagere i morra. Turen vil ta +/- 2 timer. Avhengig av flytype. Jeg sliter med å få generert en Non-RNAV rute. For meg lar dette seg løse da jeg kan bruke RNAV-rute via FS2004 GPS. Noen forslag? -Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 ENGM_APP vil ønske dere en trygg reise nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Da har jeg satt av avgang fra Molde lufthavn, Årø-Oslo lufthavn, Gardermoen klokken 14.50. Ca ankomst 15.40. 20 minutter preparing for flighten videre til Bonn da. Braathens 645! Kom igjen Folkz. Hiv dokker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei det tidspunktet er jeg på Aker Stadion. Så da blir det ikke noe på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Blir dere mange på tur i dag tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg kommer også, viss jeg vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Da har vi tatt av alle 2. Etternølere er selvsagt velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Åja, 16.09 trodde jeg at dere hadde tatt av så giddet ikke og åpne FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Da det fortsatt bare er formiddag her borte blir jeg desverre opptatt resten av dagen. Dere får ha en strålende tur uansett, så håper jeg at vi kan få til noe slikt ved en senere anledning! All ære til deg for god insj.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Finner dere ikke :cry: er in-flight nå med 767 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Vi har landet på EDDK Så ble det samling i Bonn for Braathens tilslutt likevel. Klarte å finne rwy 14L via KOPAG1V. Å fly på gamlemåten var tilfredsstillende. Vurderer å gjøre dette oftere og da blir DU også med. So long! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Mr. Leren og Mr. Stensø har landet i Bonn. En flott tur, hvor Stensø ledet lenge, og jeg tok ham igjen på oppløpet, men tapte på målstreken pga, "Hold short due to traffic" Hehe Håper på flere slike turer. So long! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Åja, 16.09 trodde jeg at dere hadde tatt av så giddet ikke og åpne FSX Stilig bilde! Bli med neste gang da vel. Da det fortsatt bare er formiddag her borte blir jeg desverre opptatt resten av dagen. Dere får ha en strålende tur uansett, så håper jeg at vi kan få til noe slikt ved en senere anledning! Kom gjerne med inspill på når dette passer. Skulle gjerne hatt deg med i cloudmaster'n. Satser på at du blir med neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.