Gå til innhold

SunExpress, erfaringer?


Magnus F. Meese

Anbefalte innlegg

God benplass. Setene på bakerste rad er flyttet litt frem slik at man også kan legge bak setet på den raden. Service er litt så som så. På tur nedover for ca 4 uker siden virket enkelte sure. På returen var de derimot veldig hyggelig.

 

Det største problemet var at man ikke kan betale med kort på vanlig handel ombord, og dersom man har store Euro sedler så har de vanskelig for å gi tilbake pga mangel på vekselpenger. Ha dette i bakhodet og sørg for å ha nok kontanter av lav kaliber.

 

TaxFree varer kan derimot betales med kort...av en eller annen grunn.

 

La meg få anbefale en resturant når jeg er i gang. Den heter Aspendos og betjeningen der er både hyggelig og flinke til å lage god stemning. Dersom du drar dit hils en som heter Jan fra "his lesbian friend" ;)

 

Dersom du skulle finne på å ende på stranden ved et hotell som heter Sunpark Ocean så må du hilse til alle som jobber der(stikkord= Father with broken nose), en helt fantastisk gjeng med hyggelige og snille mennesker som vi ble godt kjent med i løpet av våre tre uker der nede. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg få anbefale en resturant når jeg er i gang. Den heter Aspendos og betjeningen der er både hyggelig og flinke til å lage god stemning. Dersom du drar dit hils en som heter Jan fra "his lesbian friend" wink

 

Dersom du skulle finne på å ende på stranden ved et hotell som heter Sunpark Ocean så må du hilse til alle som jobber der(stikkord= Father with broken nose), en helt fantastisk gjeng med hyggelige og snille mennesker som vi ble godt kjent med i løpet av våre tre uker der nede.

 

Veit ikkje heilt om eg vil vite grunnen til desse "stikkorda" her.... :eek: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene, skal huske å ta ut euro på flyplassen! :)

 

Hehe, what Torstein said :grin: Kommer nok ikke til å huske det, men jeg skal notere meg resturantnavnet, og om vi får en servitør der som heter Jan, så skal du ikke se bortifra at underbevisstheten min minner meg på det ;)

 

Bor forøvrig på Best Beach Hotel, finner ikke noe særlig om det, men jeg misstenker at det er et godt stykke fra toppklassen. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at Euro som du får på flyplassen ofte er store sedler, det var i hvertfall det når vi tok ut på Værnes. Når vi da skulle betale fikk vi bare til svar "oh, big money, to big". Det kan derfor være lurt om dere er flere som reiser sammen at dere bestiller mat og drikke sammen, istedet for en og en, slik at det blir en stor bestilling og dermed mindre veksel tilbake.

 

Kanskje på plass med en liten forklaring på de stikkordene.

 

"Father with broken nose" stammer fra en liten uheldig hendelse på stranden der min 53 år gamle far trodde et lite øyeblikk at han var 40 år yngre....

 

Denne Jan på den nevnte resturanten presenterte seg med "I'm a lesbian, I only like women". Etter noen besøk på denne resturanten ble vi "my lesbian friends".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Service er litt så som så. På tur nedover for ca 4 uker siden virket enkelte sure. På returen var de derimot veldig hyggelig.

 

Dette varierer vel fra person til person. Hadde samme opplevelsen med SAS på tur til og fra Keflavik i fjor høst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...