Tom Knudsen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Første bildeserie på dødslenge, håper de faller i smak.. FS9 - ENGM to ENKJ Glemte å fjerne photoscenery for kjeller fra NA.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pent! Du har sikkert skrevet det i diverse guider og slikt, men jeg orker ikke lete: Hva slags add-ons er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Bra bilder fra en flott tur. Snakker vi default fly her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Blanding av REPRO, REX, FEX, GEPRO, pluss en del dill dall til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lekkert Tom. Ingen tvil om at du absolutt ut det beste av FS9 Nydelig stemning og en helt utrolig flott presentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette var lekkert Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 13. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2010 Meget fine bilder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Når det ser sånn ut er det ingen grunn til å ikke bruke FS9. Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Takk så mye, har faktisk ikke kommet så langt i installeringa at slike ting som veier, cities osv er installert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lekkert! Kunne du forresten sendt meg ENGM texture fix som lå på hjemmesiden din en stund tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flotte bilder, Tom! Har du mulighet for skrive ned oppskriften?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Har laget en pakke som heter Norway Installer, men denne er sikkert litt utdatert.. Reiser til Kroatia om ei uke, men kan helt sikkert se på saken når jeg kommer hjem igjen Truls Petter, tenker da at jeg i steden for å skrive en guide bare lager en setup fil som installerer alt sammen i en pakke, i verste fall byr det ikke på noen problem å skrive en liten instruks på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.