Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vi har opplevd at noen ikke har samme flyplasser i fsx. Den flyplassen som jeg tenker på er VTBS. Det også som er rart er at jeg har flere land, byer og provinser. Jeg har: - 223 land - 15937 Byer - 73 stater/Provinser. Er det noen som kan forklare forskjelden? Mvh Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hæ? Skjønner ikke helt. Vil du vite forskjellen på land, byer og stater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lande er alle lande som fandtes da FSX blev lavet. Officelt er der kun 204 lande, men FSX har mange kolonier eller territorier med som lande. F.eks. Amerikansk Samoa. Byer giver vist sig selv. Provinser er de amerikanske stater (50) de canadiske (10) Australia (8-10) o.s.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Kristoffer. Det som er saken er at han jeg skulle fly med, ikke har den flyplassen som vi skulle fly fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kan være at VTSB kom i drift etter FSX utviklerne ble ferdige med å utvikle flyplassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da kan det hende han har huka av Asia i addon scenery. Eller som Even sier. Leser nå at den åpnet 15. September 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 VTBS finnes ikke som default i FSX nei. Kun VTBD. Som ett eksempel i UltimateTrafic måtte jeg endre navn på VTBS slik att trafikken til VTBD ble sendt dit istedenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpte min FSX 1 uke før lansering. Jeg har 2 flyplasser i Bankok, men andre har kun 1. Hvorfor har jeg flere. Den er defalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 har du kanskje lagt et scenery ind for den, eller måske bare en AFCAD (typen til FSX). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har ikke lagt til noe som jeg vet. Det skulle være første turen min derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.