Jomar Maridal Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kvernbergets 40-årsjubileum nærmer seg med stormskritt, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ned til NRK for å høre om de hadde noe gammelt filmmateriale til meg om flyplassen. Og det hadde de. Her har dere en 3-minutters reportasje fra åpningsdagen på Kvernberget fra Dagsrevyen den 30. juni 1970. Enjoy Åpningen av Kristiansund lufthavn, Kvernberget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Artig! Morsomt å se F28 og, den er jo en ganske så søt liten maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Eit interessant klipp dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Flott! . Ser ikke ut til at det var noe gjære på den tiden nei, alt var jaggu mye lettere før ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det her var artig å se på! Bra fangst Jomar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Morsom video! Artig! Morsomt å se F28 og, den er jo en ganske så søt liten maskin. Liten og søt men med en utrolig kraftig lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Må si dette var interessant å se Skikkelig fine de F28. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da var jeg en ung og pen gutt. Nå er jeg kun pen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Og jeg var på tur til å bli født.. Dæven jeg føler meg gammal når man ser stilen på den reportasjen.. For pokker.. Jeg ER gammal. Men moro og se klippet bortsett fra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.