Gå til innhold

Søndagstur 30 mai.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Kjempetur Paul-Andrè ! Selv med litt trøbbel i starten og på slutten, så var det veldig hyggelig underveis :) . Hadde sikkert vært gøy med litt mer utfordrende vær, men for min del var jeg fornøyd med en noe tilbakelent finværstur og kort avstand mellom flyplassene. Det virker som serveren er av den følsomme typen, så enkelte fly slipper ikke inn, men etter hvert var vi jo 8-9 stykker underveis, og det er bra på en søndagskveld i slutten av mai :D !!

 

hel1.jpg

Kjell og jeg venter på Namsos mens Paul-Andrè foreløpig holder seg til Stealth-confg :grin: .

 

hel2.jpg

Sirkler over Rørvik, da det var heller trangt om plassen, og nye deltakere linet opp.

 

hel3.jpg

On final til Brønnøysund, god sikt, lite vind, behagelig flyvning.

 

hel4.jpg

I Br.sund var det bedre plass, og nå var vi oppe i 8 fly som enten var på vei inn i serveren eller på vei ut av den.....

 

hel5.jpg

Velberget over til Stokka, Sandnessjøen. Fred og Øystein ser noe puslete ut, men fra deres ståsted var de påkledd alt annet enn hang-glider :grin: .

 

hel6.jpg

Fra Stokka bar det videre til Mosjøen, og denne kvelden viste de 7 søstre seg fra sin vakreste side .....

 

hel7.jpg

Innflyvning til Mosjøen. Nå var det min tur for krasj, men det må jeg skylde på meg selv og et øyeblikks uoppmerksomhet under landingen ( slikt kaldes realisme :blush: ).

 

hel8.jpg

Men vi kom oss da til Mo i Rana, selv om det bare var Paul-Andrè ( for anledningen forkledd som Harvard) og meg som klarte målpassering og gruppebilde :grin: .

 

Veldig flott tur og hyggelige stemmer på "radion" . Neste søndag ryktes det om Finnmarks-tur. Anbefaler alle om å innstallere Andrews siste utgave av NA, og sett av søndagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig flott tur i nydelige omgivelser.

Her er mine bilder:

 

Stod lenge og ventet på selskap i Rørvik, men så viste det seg at de fleste allerede var halveis til Brønnysund....

1.jpg

 

Finale til Brønnøysund

2.jpg

 

...og der var det jaggu liv

3.jpg

 

Så var det på farten igjen. det var folksomt på rullebane og taxebaner

4.jpg

 

Neste stopp - Stokka

5.jpg

 

Runway in sight....

6.jpg

 

Finale til Stokka - og da skjedde det: Noen kom meg i forkjøpet, og det ble en hastig Go around!

7.jpg

 

8.jpg

 

Flokken samlet på Stokka, hvor jeg måtte forlate partyet..

9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...