Gå til innhold

Norwegian , Callsign???


Kristian Viken

Anbefalte innlegg

På de rutene de flyr under eget kallesignal i dag kaller de seg "Nor shuttle", og bruker ICAO-koden NAX.

 

Du har helt rett i at "Norwegian" (NOW) allerede brukes av luftforsvaret, vi får se hva de søker om å få bruke, hvis de ønsker et nytt i det hele tatt. Vil nok tro det, ettersom de har beveget seg bort fra shuttle i alle sammenhenger som har med de forestående rutene å gjøre.

 

mvh,

Kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Anders Presterud:

Hei!

 

Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang...
"[smil]"

I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum!

 

Kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kjell Engkrog:

quote:

Opprinnelig postet av Anders Presterud:

Hei!

 

Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang...
"[smil]"

I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum!

 

Kjell.

For ikke å snakke om Widerøe som skal forandre logo på fly, biler, idkort, klistremerke osv "[smil]" ekke billig det "[blink]"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...