Gå til innhold

Flight1's nye BN-2 Islander


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

For noen dager siden slapp Flight1 deres nye Britten Normand BN-2 Islander. Har fulgt med på prosjektet en stund og måtte bare kjøpe flyet. Angrer ikke, VC er knallbra og FPS vennlig. Lydsettet er laget av TSS og lyder bedre enn noe eg har hørt før av props. Bare nøt lyden på full guffe!

 

Flyet anbefales om du liker små rutefly med sjarm! :D

 

Her kommer noen bilder fra en tur eg hadde over bergen i kveld :)

 

fsscr004-2.jpg

 

fsscr005.jpg

 

fsscr006-1.jpg

 

fsscr009-1.jpg

 

fsscr010-1.jpg

 

fsscr013-1.jpg

 

fsscr015-1.jpg

 

fsscr016-1.jpg

 

fsscr018-1.jpg

 

fsscr019-1.jpg

 

fsscr020-1.jpg

 

fsscr022-1.jpg

 

fsscr023-2.jpg

 

fsscr025-1.jpg

 

 

 

Sånn det var mine få :)

 

Ha en fortsatt god kveld!

 

Mvh Tommy! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for DEN Tommy, det fikk opp øynene på morgenkvisten :D ! Har også fulgt med utviklingen av Islander`n helt siden Alphasim begynte på denne, og den står ganske langt oppe på ønskelisten. Men jeg trodde Vertigo Studio skulle komme med P-36 denne helga, så det var ryddet plass i hangaren for det flyet. I tillegg venter jeg på en splitter ny Spitfire Mk1 i par med Hurricane I fra samme periode, samtidig som Classic Hangar er i sluttfasen med sin ekstremt fine Bf-108 !!!! Ikke for å ta bort oppmerksomheten fra Islander`n, den fortjener å bli fløyet, men det er så utrolig mye interessant på gang for FSX, at her må det prioriteres steinhardt :grin: .

 

Nydelige bilder og flott presentasjon Tommy, nå kjenner jeg at fristelsen bygger seg opp :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare i gang, Johan. Jeg giver gerne en flad femmer :)

 

Jeg skal da blankt indrømme, at denne maskine er kommet frem, uden at jeg har læst noget om den, men den ser svært tiltrækkende ud. Så bliver der pludselig belæg for flere ture på Roskilde-Læsø ruten, eller måske til nogle af de tyske "Inseln" i Nordsøen.

 

Flotte billeder forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...