Tommy Bernes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Heisann! For noen dager siden slapp Flight1 deres nye Britten Normand BN-2 Islander. Har fulgt med på prosjektet en stund og måtte bare kjøpe flyet. Angrer ikke, VC er knallbra og FPS vennlig. Lydsettet er laget av TSS og lyder bedre enn noe eg har hørt før av props. Bare nøt lyden på full guffe! Flyet anbefales om du liker små rutefly med sjarm! Her kommer noen bilder fra en tur eg hadde over bergen i kveld Sånn det var mine få Ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Flotte bilder av et herlig fly! Skal kjøpes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2010 Takker for DEN Tommy, det fikk opp øynene på morgenkvisten ! Har også fulgt med utviklingen av Islander`n helt siden Alphasim begynte på denne, og den står ganske langt oppe på ønskelisten. Men jeg trodde Vertigo Studio skulle komme med P-36 denne helga, så det var ryddet plass i hangaren for det flyet. I tillegg venter jeg på en splitter ny Spitfire Mk1 i par med Hurricane I fra samme periode, samtidig som Classic Hangar er i sluttfasen med sin ekstremt fine Bf-108 !!!! Ikke for å ta bort oppmerksomheten fra Islander`n, den fortjener å bli fløyet, men det er så utrolig mye interessant på gang for FSX, at her må det prioriteres steinhardt :grin: . Nydelige bilder og flott presentasjon Tommy, nå kjenner jeg at fristelsen bygger seg opp :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Veldig flotte bilder - som vanlig Følger Trislander eller Defender med i pakken også? Eller er det bare den vanlige versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Det er kun BN-2A og B som er i pakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg venter bare på et "Copenhagen Air Taxi" repaint. De har nemlig den eneste danske BN-2B: http://www.aircat.dk/foto/cat_bn2_003.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du må bare i gang, Johan. Jeg giver gerne en flad femmer Jeg skal da blankt indrømme, at denne maskine er kommet frem, uden at jeg har læst noget om den, men den ser svært tiltrækkende ud. Så bliver der pludselig belæg for flere ture på Roskilde-Læsø ruten, eller måske til nogle af de tyske "Inseln" i Nordsøen. Flotte billeder forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fine bilder, fikk lyst til å sitte i cockpiten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 VELDIG fine bilder! Måtte le når jeg så bilde nr 4, etter flere bilder fra venstre sete så kommer det plutselig et bilde fra høyre side mens flyet krenger hardt: glemte noen sikkhertsbeltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Håper noen av forumets talentfulle repaintere tar hånd om Islanderen og maler den opp i Norving farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Måtte le når jeg så bilde nr 4, etter flere bilder fra venstre sete så kommer det plutselig et bilde fra høyre side mens flyet krenger hardt: glemte noen sikkhertsbeltet? :grin: :grin: Ehmm Ehmm. Joda, fløy uten setebelte, det skar seg litt.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.