Gå til innhold

A330 styrtet


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde

LITE artig, Aleksander ;)

 

Forrige gang det var en styrt der nede var det jo også en på samme alder som overlevde.

 

Det er trist uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står i BT.no i dag:

følge en talsmann for flyplassen skal et barn på åtte år fra Nederland ha overlevd styrten. 93 passasjerer og 11 besetningsmedlemmer var om bord flyet, opplyser libyske kilder. Bakgrunnen for flystyrten er foreløpig ikke kjent, men ifølge en talsmann for det sørafrikanske utenriksdepartementet er flyet registrert som savnet.

 

- Vi vet at et fly er meldt savnet. Det forlot Johannesburg tirsdag kveld og var på vei til Libya. Vi vet ikke hva som har skjedd, sier talsmann Nomfanelo Kota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksplosjonen som media ofte skriv om, kjem jo av at det er x antal tonn jetfuel ombord når flyet treff bakken. Og som kjent, det har ein tendens til å seia POFF og så "eksploderte flyet like før krasjen" i alle media.

 

Tragisk ulukke, heldigvis var det overlevande. Om enn berre ein, så er det betre enn ingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett så er jo dette en tragedie.bra at en overlevde da.

 

Om det var en 8 åring som overlevde denne ulykken og mistet både mor og far, som det er en stor mulighet for, så kanskje det hadde vært like greit om han / hun fikk slippe..

 

Kanskje veldig dumt å si det slikt, men ta poenget mitt, vi vet alle hvordan det er å miste en bestefar, bestemor eller noen andre du er veldig glad i, og når dette er begge forelderene dine på en gang, så hadde jeg hvertfall ikke vist hva jeg skulle gjort...

 

Det var kanskje dumt sakt men.. :)

 

Uansett er det noen som har det utrolig vanskelig i dag, og dette barnet er nok det som er mest utsatt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personleg ville eg heller overleve ei ulukke på trass av at foreldra mine omkom i same ulukka enn å omkomme sjølve. Ein kan jo faktisk ha eit flott liv sjølv om ein opplever slike traumatiske ting. Så sjølv om vedkommande kanskje idag er foreldrelaus, vil eg fortsatt seia at det er godt at ein overlevde denne ulukka.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting til, hvordan er det mulig at en av alle de døde kan overleve en sånn ulykke? vi har jo alle sett bilder fra ulykkesstedet, og bla så var flysetene helt krølla sammen.

Hvordan er det mulig?

 

Jeg er jo selvfølgelig glad for at gutten overlevde jeg også, ingen ting kunne vært bedre, men jeg tenker også på gutten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...