Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Video, der han setter sin 707 pent ned på Gatwick flightlevel350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Deilig! :grin: Bra registrering da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jøss, han har Quantas-livery. Stilig å eie en 707 i grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jøss, han har Quantas-livery Nei, det har han ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei' date=' det har han ikke[/quote']Er i såfall fordi det ikke heter Quantas, men Qantas... Hans 707 er malt i samme livery som Qantas brukte når de fløy 707'en. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei, det har han ikke:) Typisk Even : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 :o Syntes det så ut som sim jeg :grin: Men i heite, er det sim eller er det ekte? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er filmet fra Gatwick (=ekte). Ikke lenge siden både John Travolta og Tom Cruise kom hit med flyene sine i forbindelse med en eller annen Scientologi-samling... Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kan jo være riktig morro å ta med familien på tur når man har eget fly.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remek Kaluzynski Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Sjekk kåken til travolta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Torbjørn, stemmer det :grin: Mathias: Hehehehehehehehehehe :grin: Men det er en godbit av ett fly det er det. Tipper han fløy selv også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 skal tro hvor mange timer/landinger pr.år som skal til for å beholde rating på det flyet? Jeg som syntes det var dyrt å leie en c172 for å ta mine fem landingsrunder stadig vekk for å beholde lappen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke lenge siden både John Travolta og Tom Cruise kom hit med flyene sine i forbindelse med en eller annen Scientologi-samling... Jepp. Jeg kjenner godt han som inviterte de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.