Gå til innhold

Reine dynamitten


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Eller TNT som det også kalles. ...... Men ikke misforstå, Ernie har ikke konvertert til buss, og dette er på ingen måte et forsøk på å innbille hardcore-simmerne at jeg er i stand til å føre en 747 med full realisme. Men jeg fikk sånn lyst til å forflytte noe gods i ro og mak, og da har POSKY et godt utvalg flyvende lasteskip, som slett ikke er så illegærne. Hadde det riktig så hyggelig i noen timer med denne bamsen, og jeg ser ikke bort fra at jeg tar meg noen flere turer.

 

tn1.jpg

 

tn2.jpg

 

tn6.jpg

 

tn3.jpg

 

tn4.jpg

 

tn5.jpg

 

tn7.jpg

 

tn8.jpg

 

tn9.jpg

Noen som trenger transport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger :D .

 

Og Pål, jeg fløy litt attåfram i området over Death Valley, og landet til slutt på China Lake AB, basen for Naval Weapons Center ( vi startet der på en av våre første søndagsturer ).

 

Og hva var lasten denne gang? Syns jeg mangler en B-17 i hangaren min

 

......he he, tror det var en halvferdig modell av C-17, og en haug med deler til VC for samme flyet :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe julematen som heng igjen enno sidan du må ty til så store maskinar for å få plass? :grin: Flottebilete Ernst. Men hadde trudd at om du skulle flytte store mengder gods så ville du gått for DC-8 eller liknande maskinar :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...