Gå til innhold

ENVA_TWR Trening fredag 30.april 21-23lokal

Eivin Stensø

Anbefalte innlegg

My pleasure :P

Var gøy når det dro til med litt trafikk mot slutten, igjen viser det seg at jo senere jo bedre for å få trafikk. Slår sjeldent feil at det meste av trafikken kommer før closing, og det slo også faktisk til når vi nærmet oss 2300 denne kvelden!

Bra jobba på trening av det lille jeg hadde tid til å høre!

Regner med vi snart ser et to-tall bak ratinga di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Vil beklage for både Eivin og Anders her. Etter bare tull fra min side. Jeg har en samlet strømkontakt til PC'en, med en AV/PÅ bryter. Jeg klarte på ett eller annet vis å være så klønete at jeg slo av bryteren med ett uhell, så jeg ikke fikk fullført flighten min, og støttet deres treninger. :(

SAS4788

Mvh

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba på trening av det lille jeg hadde tid til å høre!

Regner med vi snart ser et to-tall bak ratinga di

Takker. Jeg skal gjøre mitt beste. :cool:

Vil beklage for både Eivin og Anders her. Etter bare tull fra min side. Jeg har en samlet strømkontakt til PC'en, med en AV/PÅ bryter. Jeg klarte på ett eller annet vis å være så klønete at jeg slo av bryteren med ett uhell, så jeg ikke fikk fullført flighten min, og støttet deres treninger.

NP. Slikt kan skje innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...