Eivin Stensø Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Siste trening før utsjekk. Håper på masse trafikk. VFR og IFR. Velkommen skal dere være! mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bumper litt Kommer plutselig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Du får komme litt plutseligere enn sist da. Velkommen skal du være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Støtter opp om treningen din ved å dekke ENVA_APP jeg da! Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Støtter opp om treningen din ved å dekke ENVA_APP jeg da! Enjoy! Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan dessverre ikke stille opp, da jeg skal bort i helga. Du får ha lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Satser på å ta meg en tur her! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Båten skal ut på vannet så får desverre ikke kommet! Du vil nok bestå utsjekk etter hva jeg synes Lykke til sir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Møt opp! Ellers blir det gå-sakte-aksjon. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Blir vel ikke mye gå-sakte-aksjon når du er i aksjon ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Sitter ENVA_APP en liten halvtime før treningen, så får dere si ifra når dere vil ha meg bort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Om noen Krohn Air folk vil ta turen fra Molde til Trondheim og omvendt så sitter jeg ENML - Afis for første gang:P Lykke til da Eivin!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Får se om jeg prøver å få tatt en tur, dessverre er ikke simmen like glad som jeg er i å fly for tiden :crazy: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Takk til alle som stilte opp i bauger og kanter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Bare hyggelig! og takk for god service både til og fra Molde Det ble litt travelt et sted inni der med 3-5 fly på final? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Det ble litt travelt et sted inni der med 3-5 fly på final? Det gikk fint. Anders laget fin separasjon så da er det egentlig bare å stokke ordene riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 My pleasure Var gøy når det dro til med litt trafikk mot slutten, igjen viser det seg at jo senere jo bedre for å få trafikk. Slår sjeldent feil at det meste av trafikken kommer før closing, og det slo også faktisk til når vi nærmet oss 2300 denne kvelden! Bra jobba på trening av det lille jeg hadde tid til å høre! Regner med vi snart ser et to-tall bak ratinga di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Vil beklage for både Eivin og Anders her. Etter bare tull fra min side. Jeg har en samlet strømkontakt til PC'en, med en AV/PÅ bryter. Jeg klarte på ett eller annet vis å være så klønete at jeg slo av bryteren med ett uhell, så jeg ikke fikk fullført flighten min, og støttet deres treninger. SAS4788 Mvh Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Bra jobba på trening av det lille jeg hadde tid til å høre!Regner med vi snart ser et to-tall bak ratinga di Takker. Jeg skal gjøre mitt beste. :cool: Vil beklage for både Eivin og Anders her. Etter bare tull fra min side. Jeg har en samlet strømkontakt til PC'en, med en AV/PÅ bryter. Jeg klarte på ett eller annet vis å være så klønete at jeg slo av bryteren med ett uhell, så jeg ikke fikk fullført flighten min, og støttet deres treninger. NP. Slikt kan skje innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.