Gå til innhold

Oh my god! ...


Anbefalte innlegg

...Hva skjer. Alt av addons som nå ligger inne fungerer faktisk uten problemer!?! :confused: :grin:

 

Har lagt inn

 

- Ultimate Terrain X

- Ground Environment X

- Real Environment Xtreme

- Norway Scenic

- Norway quality mesh

- Norway bridges

- Norflight elements

- og masse annet rart.

 

Vanlivis er bergen et problemområde hva vann og kystlinjer angår, men nå fungerer både kystlinjer og det er ingen opphevede vann :confused:

 

Hvaskjer.jpg

 

Hmm, jaja! Gi simmen noen dager, så er det problemer igjen, men inntil videre flyr eg i det virtuelle paradis! :D

 

 

Enn så lenge... :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det hvertfall det! :D , men det har vert mye irritasjon også når ting ikke fungerer, veit ikke hva som gjør at det nå plutselig fungerer hånd i hånd :confused:

 

 

Framereaten varierer dog litt, men ligger vel sånn ca rundt 40-50 med denne maskinen hvertfall, har enda ikke testet med andre fly, så smilet står i fare :grin:

 

Men maskinvaren min er som følger:

 

- Gigabyte Ex58 UD3R

- Corsair XMS DDR3 6gb minne

- Intel i7 920, klokket til 4.0 GHz

- Asus Radeon HD 5870

 

det var de viktige bitene hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Gi meg svaret når du har svaret da Tommy :grin:

 

Nei, dette ble jeg målløs av. Kjente meg godt igjen at dette bare måtte være vestlandet. Er det i nærheten av Paradis og Nestun? Husker ikke stedet, men det går iallefall ei veldig smal bru over vannet fra sentrum og mot Flesland når man ikke kjører E39. Mulig jeg driter meg litt ut her, men nå er det også en stund siden sist jeg var på disse kanter av landet :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i nærheten av Paradis og Nestun? Husker ikke stedet, men det går iallefall ei veldig smal bru over vannet fra sentrum og mot Flesland når man ikke kjører E39. Mulig jeg driter meg litt ut her, men nå er det også en stund siden sist jeg var på disse kanter av landet

 

 

Dette er Loddefjord du ser :) Bergen sentrum opp i bildet bak knausen der og flesland ned mot høyre i den retningen et stykke, og Askøybroen andre veien et stykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde for at det ikke blir sånn neste gang du formaterer og installerer

 

.... :o:o et uhell mao?! :confused:

Jeg har et stykke igjen før det ser slik ut. Kystlinjene har kommet seg med Andrews guide, men de er langt fra bra.

Dessuten, så sliter jeg med blurry teksturer (til tider). Dette kan være et ytelsesproblem på maskinen.

Forøvrig har vi mye av de samme addons, med ett unntak. Du benytter REX der jeg benytter FEX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å kalle det et uhell vil eg si er rett :grin: :o

 

i min Scenic LC mappe etter Andrews guide har eg disse filene liggende, sjekke om du har noen flere, i så fall kan du slette de og prøve :)

 

- Norw_BaseLC_fsx

- Season-SC

- YNordicMountain_Lofoten_N68_LC_lc

- YNordicMountain_N60N63_LC_lc

- YNordicMountain_N63N66_LC_lc

- YNordicMountain_N66N68_LC_lc

- YNordicMountain_N68N69_LC_lc

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...