Bjørn J. Jensen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Noen som gjetter hvor dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Broa over til Tromsø kan jeg vel sette en tier på? Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Stemmer bra det. Mer kommer... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sweet! Hvilke innstillinger bruker du på vannet ditt? det såg jo ganske bra ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Oioi! Nydelig Bjørn! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kan du ikke gjøre noe med grønnfargen sånn at det ikke får denne klassiske photoscenery fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er vel Tromsø sett igjennom en askesky? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Vannet er REX2 sitt. Men grønnfargen får jeg ikke gjort så veldig mye med. Jeg prøver, men det blir liksom ikke heelt bra. Legger ved et bilde der fargen er fikset litt på, men jeg har laget en nå som muligens er bedre. Fortsetter nok mer i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Fikser litt på området rundt flyplassen også. Legger til trafikk på fotoscenery veiene og noen busker og trær. Hvis jeg ikke husker feil så lages det jo et fotoscenery med bedre oppløsning rundt flyplassen sammen med en flott flyplasspakke? I såfall kan jeg enkelt legge over disse filene så det skal passe med den nye flyplassen. Her er fotosceneryet litt vel høstaktig. Har fikset på det nå og skal straks teste det ut. Og den gråe firkanten på bakken skal vekk. Edit* Sånn, da var det endret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Dette er jo bærre lækkert. Ser frem til en link :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har du mulighet til å sette ned saturation på original bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Såklart. Mas.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fantastisk! Kanskje det er min bil som står parkert på P7 :grin: Gid hadde det funket for FS2004 så har du hvertfall 1 stk glad Tromøværing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.