Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Fy fader!! Dette her er jo sinnsykt! All heder og ære til de der! Tow Become One in 2000 meters altitude Siter
Geir G Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Haha, Blanik. Ler hver gang jeg ser det flyet. Imponerende stundt dog! Siter
Jim Vold Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Jøss!! Ja æren til dem! Komme seg til et annet fly og også fikk touch den på en spesiel måte!! Veldig unik!! Takk, Kim! Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Han som flyr den første Blaniken som hopperen klatrer ut av og som også flyr på ryggen i speilformasjonen er en kollega. Han er av de beste acroseilflygerne i Østerrike og flyr både seilfly og motoracro. Og han har sagt at jeg skal få fly litt med en enseters Pitts de har hentet til Østerrike Siter
Fred Solli Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg tenker alltid når jeg ser sånne stunt at de er helter når det går bra. :grin: Men går slike stunt galt er disse utøverne idioter som utsetter seg for alt for mye fare. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Ett imponerende stunt, men jeg tenker også som Fred. Det er ikke langt fra den største lykke og til...Spørs på utfallet og det råder vi ikke altid helt over selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.