Otto A. Haaland Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Siden en nå jobber litt med å få laget VNLA, tenkte jeg at jeg kunne poste 3 bilder fra sykehuset på Lillehammer. Er jo en del jobb igjen her og, men kommer seg sakte men sikkert. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hei Otto. Dette så bra ut. Man kjenner seg igjen her. Du har også fått med deg det nye bygget til ambulansen ser jeg, og buskevekstene rundt parkeringa er også der.. Bare rop ut hvis du trenger flere bilder eller div fra her oppe. Bor kun minutter unna og ingen prob å svinge seg en tur. Hadde vært moro hvis du fikk montert varsel lys på di to spirene på Gymnaset som du har plassert også. Di er røde hvis jeg ikke husker feil.. Siter
Otto A. Haaland Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Hei Øyvind...er litt tweaking før den er helt ferdig, og varsellysene skal på. Anders Moen har forklart meg hvor de skal være, så det ordner seg nok. Bilder er alltid bra.. Tror det trengs en liten textureoppdatering etterhvert, og så har e ikke noe natttexturer som er veldig gode heller. Så bare å ta bilder og sende om du har lyst. Kanskje en kan få på noen fler detaljer da. Mulig e har fått på det nye bygget til ambulansen, men aner ikke hvilket det er :-P hehe... Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hei Otto. Bilder skal skaffes. No prob. Nye ambulansebygget er det du ser rett bak halen på bildet nr 3 Det blir det nærmeste bygget der helipad skal være. Normalt lander di med nesa rett mot den. Skal se hva jeg får knipsa her di første dagene. Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hva er det med at dere kun tenker på de lysene? :grin: Anders Moen nevnte kun det i går han også. Uffa Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 He he. Gammal elektriker veit du.. Siter
Fredrik Wold Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 JObba et par år på Lillehammer sykehus og har vel egentlig vokst opp der med forelder som har jobba der i alle år.. Flott å se det vokser til i FS verdenen.. Så en gammel post om noen som laget fotoscenery til Lillehammer... HAdde vel passet bra med dette.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.