Eivin Stensø Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har hørt om Outerra? Virker som et trinn opp i teknologi. Noe sånt vil jeg gjerne se i en flysimulator. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er hele poenget at propell bare har to blader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Poenger er at du får 4 landinger for prisen av en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det skal vere egentlig, en ny sim eller? Såg jo egentlig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ha ha! Nei det er ikke en to-bladet propell. Men som kanskje de mer obervante av dere legger merke til så er Outerra Engine en "planet-engine" Den er fortsatt på prototype-stadiet men har mange potensielle bruksområder, bla som flysimulator. Men bruksområdene stopper ikke der. Den muliggjør feks kombinasjon av tog, fly, ubåt, bil og you name it i samme multiplayer miljø. Tenk på hvilke muligheter det representerer. Spør du meg så ser den allerede veldig bra ut. Den har nok enda et stort potensale grafikkmessig. Ta en titt på trær, gress og blomster på bakken. Jeg gleder meg til å se den integrert i et ferdig produkt. Ta en titt her http://outerra.blogspot.com/2010/01/outerra-engine-progress.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Aha, det var en grafikkmotor ja :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så fantastisk ut! Vanvittig muligheter! Tenk på det potensialet! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 [video:youtube] Fysikken er helt rå. Sjekk bilhåndteringen i samme engine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rå video! Lurer på hva motoren krever av pc! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skjønner ikke heelt hva greia er jeg men.. Er det en ny type grafikk, ny spilltekninkk eller rett og slett et nytt spill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ingen av delene, det er en ny grafikkmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.