Gå til innhold

Betale for å tisse..


Gjest Erik Olsen Bru

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Olsen Bru

Hvis den har vært oppe før, så var det ikke meningen.

Jeg har vært borte hele påsken og har ikke fått med meg alt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

Syns det virker helt absurd. Hva hvis man kanskje har hyppig vannlating, da kan det vel fort bli dyrt for enkelte..

 

Hmm, det neste blir vel at det koster å ta ned setebordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten "ad notam": jeg spurte på et annet forum om de 6 ekstra setene Ryanair ønsker å sette inn ville ha noen effekt for antallet PAX de kunne ha med seg, og svaret var et rungende "NEI". 189 PAX er maks tillatt antall på en 737-800, og dersom Ryanair ønsker å ha 195 PAX (189+6) krever det ny sertifisering av flytypen. Og regningen for ny sertifisering er det i så fall overveiende sansynlig at Ryanair selv må stå for.

 

Alternativet er at Ryanair har fremtidige flytyper i tankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av ground services koster, sannsynligvis mer enn de vil kreve inn av passasjernene. Jeg tror O'leary vil kreve en liten symbolsk sum for at paxen skal gå på dass på flyplassen i stedenfor. Det er nok ikke snakk om å flå folk.

Da kan man bare drite og pisse i sete før man går ut igjen, eller er man først ombord, kan man drite i en av de andres sete.

Jeg skal ikke nekte deg, men tror det er litt flaut å bli hentet av politiet etter landing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...