Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette er helt sykt! Dinside-Ryanair vil ha betalt for toalettbesøk.. Hva blir det neste..? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vært snakk om lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette var vel en Aprilspøk for ikke lenge siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis den har vært oppe før, så var det ikke meningen. Jeg har vært borte hele påsken og har ikke fått med meg alt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det går helt fint Erik Ryanair, ALDRI IGJEN. fytti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neida, ikke noe problem. Forskjellen denne ganger er at det (desverre) ikke er en aprilspøk. Så får de Ryanair-reisende huske å ha med seg mynt til påkast i tilfelle de absolutt må på do... EDIT: Det å betale for en do-tur virker faktisk noe nostalgisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ta med potte -> gå bak i galley og drite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Glad jeg aldrig skal fly med Ryanair jeg! Og somsagt, jeg lurer på hva det neste blir.. bomstasjon fra gaten og ut til flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Syns det virker helt absurd. Hva hvis man kanskje har hyppig vannlating, da kan det vel fort bli dyrt for enkelte.. Hmm, det neste blir vel at det koster å ta ned setebordet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når du kaller på flyvert(inne), må du vel lange ut med en 10er bare for at de skal se på deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ryanair, ALDRI IGJEN. fytti Ryanair aldri aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 EDIT: Det å betale for en do-tur virker faktisk noe nostalgisk... Nå skulle jeg til å si at du skal ikke lenger enn til Oslo S før du må betale for å pisse, men når jeg tenker meg om er det vel ganske langt fra "Down under" til Oslo S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå må Ryanair skjerpe seg altså :crazy: Det er jo sykt som Erik sier . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Som en liten "ad notam": jeg spurte på et annet forum om de 6 ekstra setene Ryanair ønsker å sette inn ville ha noen effekt for antallet PAX de kunne ha med seg, og svaret var et rungende "NEI". 189 PAX er maks tillatt antall på en 737-800, og dersom Ryanair ønsker å ha 195 PAX (189+6) krever det ny sertifisering av flytypen. Og regningen for ny sertifisering er det i så fall overveiende sansynlig at Ryanair selv må stå for. Alternativet er at Ryanair har fremtidige flytyper i tankene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Og regningen for ny sertifisering er det i så fall overveiende sansynlig at Ryanair selv må stå for. Og regningen ender til slutt opp hos gebyrbetalende naive Ryanair-ofre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nu verkar det som om flygplanen börjar utrustas för mynttoaletter.... http://www.expressen.se/ekonomi/1.2122349/nu-borjar-ryanair-ta-betalt-for-toabesok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Mulig jeg gjentar meg selv, men jeg ser ikke problemet. Hvem reiser med fly for å gå på dass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvorfor skal de ha penger for at folk skal få gå på do da? Da kan man bare drite og pisse i sete før man går ut igjen, eller er man først ombord, kan man drite i en av de andres sete. Men, er d så store avgifter for å tømme dass tanken at de virkelig skal ha betalt for det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Alt av ground services koster, sannsynligvis mer enn de vil kreve inn av passasjernene. Jeg tror O'leary vil kreve en liten symbolsk sum for at paxen skal gå på dass på flyplassen i stedenfor. Det er nok ikke snakk om å flå folk. Da kan man bare drite og pisse i sete før man går ut igjen, eller er man først ombord, kan man drite i en av de andres sete. Jeg skal ikke nekte deg, men tror det er litt flaut å bli hentet av politiet etter landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.