Gå til innhold

Lock-On: Flaming Cliffs 2.0


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Siden Flaming Cliffs 2.0 nå (sannsynligvis) er rett rundt hjørnet, så tenkte jeg å forhøre meg om det er noen her inne som har planer om å spille det?

 

For de av dere som ikke har hørt om Flaming Cliffs 2.0, så er det en update til Flamin Cliffs, som var en "uoffisiell" utvidelse til Lock-On. Man vil nå kunne fly sammen med folk som spiller DCS: Black Shark i multiplayer. Andre nye ting som er lagt til er:

 

  • - Runs under DirectX 9C
  • - Improved Mission Editor with trigger system
  • - New terrain area to include much of Georgia. This will be same map as used in DCS: Blacks Shark. As such the Crimea has been replaced with the addition of Georgia.
  • - More detailed terrain to include more ground objects, larger forests, and higher resolution elevation data
  • - Improved clouds
  • - High resolution airfield textures
  • - Improved multiplayer system with embedded game browser
  • - More robust online cheating prevention
  • - New and improved menu system
  • - Numerous new, highly detailed ground units including infantry
  • - More accurate flight data that controls flight performance of player-controlled aircraft. This is true for both Russian and U.S. aircraft
  • - Improved flight models for all artificial intelligence (AI) controlled aircraft - New, more realistic G-tolerance modeling
  • - Limited 6 DOF cockpits that move up, down and sideways according to maneuvering
  • - Heads Up Dispay (HUD) now modeled as collimated and focused to infinity for all player-controlled aircraft
  • - New and highly-detailed Su-25 model
  • - Advanced ballistics are implemented for all flyable aircraft, including ricochets of AP rounds - F-15C locked target IFF indication
  • - More realistic ranges, seeker guidance and fuzes for air-to-air missiles
  • - More realistic electronic countermeasure operation and performance
  • - New and improved sound engine
  • - New radio message voice-overs

 

Hvis det er nok folk så kunne vi jo kanskje ha fått i gang en norsk online-skvadron etterhvert :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes SU-27 er overlegent. Du har ett par fordeler i forhold til F-15C i Lock-On.

 

* De har større kapasitiet pr pylon.

* Du får targeting info på HUD'en. Du slipper og se ned på radarskjermen.

* EOS (mulighet for lagtrekkende varmesøkende missiler)Du kan snike deg bak feks en F-15C og skyte den ned uten at F-15C'en får radar warning.

 

Men F-15C har en stor fordel og den heter AIM-120 AMRAAM ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Helt, rått....tenk om man kunne ha fått samlet en gjeng og begynt og trene på dette....dette er skikkelig morro synes jeg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget det heldigvis i tide, men må si det var nære på etter å ha lest overskriften "LockOn: Flaming Cliffs 2 Release!" og ""LockOn: Flaming Cliffs 2" is available for purchase from our e-shop."

 

Da får man fortsette å vente i spenning på den engelske versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at folk har fått prøvd FC2 litt i løpet av helga, så hva syntes man? Jeg har ikke hatt tid til å fly online enda, men jeg har flydd endel offline og det har helt klart innfridd alle forventninger. Flyfølelsen har jeg alltid syntes har vært helt topp i Lock-On, og den syns jeg faktisk er enda bedre nå, å suse avgårde i tretopphøyde gir et skikkelig kick, jeg har ikke sett noe til fuglene som visstnok skal være med i denne versjonen enda (dvs. det er vel ikke 3d-modeller, bare simulerte bird strikes), men de finner jeg vel før eller siden. Og med Gys' nye F-15-modell så er det endelig moro å fly F-15 igjen også :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...