Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Siden Flaming Cliffs 2.0 nå (sannsynligvis) er rett rundt hjørnet, så tenkte jeg å forhøre meg om det er noen her inne som har planer om å spille det? For de av dere som ikke har hørt om Flaming Cliffs 2.0, så er det en update til Flamin Cliffs, som var en "uoffisiell" utvidelse til Lock-On. Man vil nå kunne fly sammen med folk som spiller DCS: Black Shark i multiplayer. Andre nye ting som er lagt til er: - Runs under DirectX 9C - Improved Mission Editor with trigger system - New terrain area to include much of Georgia. This will be same map as used in DCS: Blacks Shark. As such the Crimea has been replaced with the addition of Georgia. - More detailed terrain to include more ground objects, larger forests, and higher resolution elevation data - Improved clouds - High resolution airfield textures - Improved multiplayer system with embedded game browser - More robust online cheating prevention - New and improved menu system - Numerous new, highly detailed ground units including infantry - More accurate flight data that controls flight performance of player-controlled aircraft. This is true for both Russian and U.S. aircraft - Improved flight models for all artificial intelligence (AI) controlled aircraft - New, more realistic G-tolerance modeling - Limited 6 DOF cockpits that move up, down and sideways according to maneuvering - Heads Up Dispay (HUD) now modeled as collimated and focused to infinity for all player-controlled aircraft - New and highly-detailed Su-25 model - Advanced ballistics are implemented for all flyable aircraft, including ricochets of AP rounds - F-15C locked target IFF indication - More realistic ranges, seeker guidance and fuzes for air-to-air missiles - More realistic electronic countermeasure operation and performance - New and improved sound engine - New radio message voice-overs Hvis det er nok folk så kunne vi jo kanskje ha fått i gang en norsk online-skvadron etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Gleder meg til denne. Har lenge sett frem til å ha mixed Rotary/Fixed-wing i missions. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dette blir spennende ja. Endel av de tingene de har tatt for seg i updaten høres interessant ut. Count me in! SU-27 FTW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg må nesten prøve å lære meg å fly russiske maskiner etterhvert, jeg ender alltid med å bli skutt ned når jeg prøver meg i air-to-air combat med f.eks en Su-27 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes SU-27 er overlegent. Du har ett par fordeler i forhold til F-15C i Lock-On. * De har større kapasitiet pr pylon. * Du får targeting info på HUD'en. Du slipper og se ned på radarskjermen. * EOS (mulighet for lagtrekkende varmesøkende missiler)Du kan snike deg bak feks en F-15C og skyte den ned uten at F-15C'en får radar warning. Men F-15C har en stor fordel og den heter AIM-120 AMRAAM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Høres spennede ut, hvor kjøper man? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 http://lockon.co.uk/ Og ikke bare er det enn kick-ass combat-simulator. Pr. simulerte flyegenskaper er den Flight Simulator totalt overlegen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har Lockon fra før, den trenger jeg kansje? eller er dette helt ny sim, dvs selvstendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kun en utvidelse og videreutvikling av Lock-On Modern Air Combat. Versjon 2 som kommer snart er ytterligere forbedret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, du må ha Lock-On, litt usikker på om man må ha Flaming Cliffs også, men jeg regner med at det holder med FC 2.0. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Disse gutta er GODE. Sjekk dette da: http://www.youtube.com/watch?v=wsAuSm9OXRo&feature=fvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Med tanke på at både Su-27'en og Su-33'en krever kontinuerlig trimming in flight, så er dette helt rått 33'en er min personlige favoritt, selv om man ikke skal undervurdere en god MiG-29-pilot i BFM. Du får deg en skikkelig "SCHLEM" overraskelse, so to speak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fy flate det ligger noen minutter trening bak dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Helt utrolig. Jeg synes det er vanskelig nok å treffe den refuel-basket'en jeg. Disse her er ikke så verst de heller(Virtual Blue Angles): http://www.youtube.com/watch?v=VivFXJPeNSs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Helt, rått....tenk om man kunne ha fått samlet en gjeng og begynt og trene på dette....dette er skikkelig morro synes jeg ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg tenker det samme men må innrømme at jeg ikke har peiling på hvordan dette gjøres. Her er iallefall hjemmesiden til VBA: http://www.virtualblueangels.net/2007Web/main.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 for de som vil så kan man jo evt ha slike flygninger på neste FLG....noen som joiner??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Den russiske versjonen av FC2.0 ble sluppet i dag, og den engelske skal visst være rett rundt hjørnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den russiske versjonen av FC2.0 ble sluppet i dag, og den engelske skal visst være rett rundt hjørnet Venter i spenning. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 EDIT: Det er den russiske ja, var sikker på at det var den engelske siden det var announcet på den engelske siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ser kun den russiske versjonen på den siden. Tror ikke den engelske er ute enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Forsiktig Martin, ikke kjøp den versjonen som er ute nå, med mindre du er stødig i Russisk Jeg husker hvor vanskelig det var å få noe ut av den Russiske versjonen av Black Shark, så denne gangen venter jeg på den engelske versjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg oppdaget det heldigvis i tide, men må si det var nære på etter å ha lest overskriften "LockOn: Flaming Cliffs 2 Release!" og ""LockOn: Flaming Cliffs 2" is available for purchase from our e-shop." Da får man fortsette å vente i spenning på den engelske versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Engelsk versjon ute, løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Konge! :grin: Laster ned nå, er spent på hvordan A/A combat blir nå, samt froskefoten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg regner med at folk har fått prøvd FC2 litt i løpet av helga, så hva syntes man? Jeg har ikke hatt tid til å fly online enda, men jeg har flydd endel offline og det har helt klart innfridd alle forventninger. Flyfølelsen har jeg alltid syntes har vært helt topp i Lock-On, og den syns jeg faktisk er enda bedre nå, å suse avgårde i tretopphøyde gir et skikkelig kick, jeg har ikke sett noe til fuglene som visstnok skal være med i denne versjonen enda (dvs. det er vel ikke 3d-modeller, bare simulerte bird strikes), men de finner jeg vel før eller siden. Og med Gys' nye F-15-modell så er det endelig moro å fly F-15 igjen også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Enig, synes flyfølelsen er blitt bedre på alle fly. Er spesielt imponert over de nye gun ballistics. Endelig er det slutt på magiske laser kanoner. Jeg er blitt veldig glad i å fly GAU-8. Har heller ikke sett noe til de fuglene ennå, men det kommer vel når man minst venter det. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har blitt litt småforelsket i froskefoten, herlig low tech og tåler masse juling :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Så lenge man holder styr på hva som befinner seg på hvilken pylon . :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har såvidt prøvd froskefoten, skal ta å sette meg inn i den når jeg kommer hjem fra påskeferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.