Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Halloen! Har observert Sea King rundt om kring over Bergen i den siste tiden. Første gang jeg så den var ca for 1 uke siden, og siden da har jeg sett helikopteret nesten hver dag rundt om kring i lav høyde. Noen som vet hvorfor det er her? Bergen har jo ikke Sea King stasjonert såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke dere i stakkarene i Bergen så mye snø nå da? Klarer dere ikke for dere selv da vettu, er vel det som er grunnen kanskje...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mye snø? Nei det er litt igjen, men ikke så mye at vi trenger Sea King... EDIT: Har hatt mer snø enn hva det er nå, uten at Sea King har vært her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Han prøver nok å si at det kanskje er ett ambulanseoppdrag med helikopter på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jaja... Men nå er det vel sjeldent at et redningsoppdrag tar over 1 uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 "Har ikke dere i stakkarene i Bergen så mye snø nå da? Klarer dere ikke for dere selv da vettu, er vel det som er grunnen kanskje...? Hilsen 17-år gamle Kenneth." Meget konstruktivt svar, Kenneth.... :sick: Er det alderen eller er det bare meg...du kunne like greit latt være å svare i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vi hadde ett ambulanse oppdrag til Haukeland sykehus den 14 mars. Utenom det kan jeg ikke se at det har vært noen redningsoppdrag i bergensområdet. Det kan ha vært treningsflygning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Neida, Kenneth har uten unntak alltid rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser dere føler dere truffet av svare mitt, huffda så kjedelig. Neida, var nok heller mest for og forhøre seg om snøværet og føret der nede. Når har jeg påstått at jeg alltid har rett da Meese? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei, det var jeg som påsto det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja men da lurer jeg på hvor du har det fra? For noen må du jo ha det fra..(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg er da noen jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, om du vil vite hvilket føre vi har hatt de siste dagene så kan jeg si så mye at jeg kunne stå rett opp og ned og la tyngdekraften gjøre jobben med å få meg ned til bilen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hoppar du ned ifrå altanen du då Tord? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er en sommeraktivitet, Torstein, da takluken som regel er åpen. Det er bare å sørge for at girstaken er dekket på hensiktsmessig vis. :crazy: Beklager digresjonen. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.