Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Heisann! Da var det tid for fjerde trening på ENOS_CTR. Torsdag 18ende mars. Sene kveldstimer 2030 til 2230 norsk tid! Håper på god og jevn trafikkflyt nok en gang. Tower eller Approach på ENGM er meget ønskelig om noen kunne tenkt seg å bidra med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du skal ikke se bort ifra at Braathens stikker innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Norwegian har også en tendens til å trenge seg litt på, og jeg har hørt at det kanskje skjer denne gangen også. Eivin: Vi må få til en flyging i lag igjen. Står fortsatt på ENVA etter forrige gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 @Aronsen: Enig! Jeg dukker opp på ENVA kl 20 slik at jeg er omtrent midt mellom ENVA og ENGM når ENOS_CTR logger seg på. Er du med på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Den er grei! Dukker opp omtrent samtidig da. Håper det er TWR på ENVA da, hadde vært gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal prøve å komme med Swiss sin SWR1216 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da kikast vi, gutta!! Har entret cockpit, sendt flightplan, og programmerer FMS for øyeblikket. Tar av 1900Z, og gleder meg til jeg får ATC fra ENOS_CTR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal si du fikk nok å henge fingrene i. Bra jobba! Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Bra jobba! - ACH0266 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk for servicen i kveld, bra jobba! Ble litt hektisk for min del når jeg hadde en 737 bak meg og glideslopen kom aldri, flyet ville ikke fly inn på loc'en ordentlig eller noen ting... Og litt div warnings om decend rate og terreng når jeg nærmet meg treshold :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Takk til alle piloter som kom innom.gjennom og utav ENOS controlområde i disse sene kveldstimene! Det ble nok å gjøre mot slutten og vi satt 40min overtid Avinor pay me my money down! Må si jeg likte at trafiken i kveld fordelte seg over flere flyplasser. Sånt liker jeg Mye kunne sikkert vært bedre i kveld også med kontrolleringen men jeg tror og håper dere fikk en hyggelig kveld i cockpit alle sammen Takk for innsatsem, sees igjen ved neste trebibg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehehe. Koste meg! Ble litt sjokkert når jeg møtte 767 på samme taxiway. Men det fikset du raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Joakim, jeg gjorde en glipp i å sende deg på Hotel mot 19R mens mentor allerede hadde sendt en på Hotel mot 19L da han hjalp til med tekstpilotene på den tiden det var størst trafikkmengde. Men som du sier det fikset seg jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.