Gå til innhold

Hvem skal ud og flyve?


Peter Nørkjær

Anbefalte innlegg

Jeg fandt denne fil på flightsim.com - og jeg synes ideen er alletiders.

 

quote:

Aviation - Aviation

SAS Safety Message

 

Name: 439_1.zip Size: 3,927,736 Date: 08-08-2001 Downloads: 402

SAS Safety Message in MP3 format. This safety onboard message was recorded from SK439 on the third of August. By Fredrik Steen.


Se det kunne jeg godt lide! Det er alletideres at få noget Svensk kabinepersonale.

 

Derfor vil jeg lidt forhøre mig, om der er nogle der er på vej ud og flyve (med SAS), og i den forbindelse kan se glæden ved at optage "taler til folket" både ved take-off og landing. Altså tage en båndoptager med og ligge det over på computeren som mp3/vaw-fil. (Helst fra en MD-80)

 

Tænk på glæden vil at bruge dem fx med FSEnviro eller DF734.

 

Så her til sommer ønsker jeg mig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tore Sætre:

Husk det er en del begresninger for bruk av elektronisk utstyr, spesielt under takeoff og landing. Tviler på at man slipper unna med å ha en båndopptaker gående.

Ja jeg tænkte nok at det skulle blive et af svarene. Men under taxi er det normalt ikke et problem at bruge elektroniskt udstyr, siger min erfaring mig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint å bruke elektronisk utstyr før takeoff, kabinpersonalet vil advare mot bruk av elektronisk utstyr vanligvis under taxingen.

Selv hadde jeg med meg min lille radioscanner på min flight fra Torp til Paris i sommer og må innrømme at jeg hadde den på under hele turen ferdig stilt inn på de vanlige frekvensene... "[blink]"

 

[ 23-07-2002, 00:47: Endret av: Baard Christensen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...