Paulo Fernandes Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Fem bilder fra da jeg krysset atlantern i dag KBOS - EDDF Lander i Frankfurt (ATC online): Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 stilig.Jeg får lyst og innstallere dronninga igjen nå. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Bare lekker, Pasi Riktig fly og riktig drakt på damen ! Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 UTROLIG LEKRE BILDER!! Flotte vinkler og ikke minst flott fly i flotte farger Noen av de bedre bildene jeg har sett på lenge! Siter
Even Rognlien Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Herlige bilder! Finnes ikke vakrere langdistanse fly en 747-400... Lufthansa maling er ikke akkurat noe ødeleggende heller Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Pen serie! Liker den lille grafiske touchen, med logo og farger for tilhørende flyselskap, det ser meget bra ut. Håper du poster flere bilder med avgang- og landingsbilder, disse ser med den enkle PS-editen din helt rå ut! Ser frem til flere bilder. Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Utrolig fine bilder du har tatt her Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 En av de bedre bildeseriene dine, Paulo. Dette var magisk. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Tøff blurring av "sidesynet" på bildet hvor du er på finalen! Dette er en av de svært få trådene jeg har sett med suksess i blurring! Folk pleier å ta i alt for mye! Men skyene dine ser ut som oljemalerier... Siter
Arne Sundsbø Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Synes skyene ser naturlige ut jeg Og kjære 747, etter 40 år klarer du fortsatt å konkurrere mot nye fly som A380, fantastisk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.