Gå til innhold

Anbefalinger til London-tur?


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Hei! jeg resier til gatwick på Lørdag, reiser hjemm i gjenn på Fredag. Er det noen GODE spotterplasser på Gatwick, og eventuelt Heathrow visst eg kommer meg der?

 

Er det ellers noen flymuseum eller noe annet som er verdt å få med seg i/rundt London?

 

PS: Noen som hvet hva for fly eg kommer til å reise med? Braathens en eller annen gang mellom klokken 15-1600 fra ENBR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braatens har vel bare -400, 500 og 700 versjoner av 737? eller er jeg bomma veldig?

Du MÅ ta en sightseeing tur med de kjente londonbussene.

Det er den nest beste måten å se London på....

Den beste måten etter min mening er å leie et småfly og ta en rundtur i det "[Cool]"

Du burde få med deg en fotballkamp på toppnivå og, men det er kanskje ikke helt sesongen for det nå... "[stort

Min anbefaling er at du må se Tottenham spille på hjemmebane...

 

Hilsen en Tottenham fan!!! "[stort"[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "[smil]"

 

Braathens har idag boeing 737, serier 705/405/505,

 

jeg regner med at du skal ha en `505, det er den som er mest vanlig går der.

 

det hender at det er 705, men det er ikke så ofte den er på LGW.

 

Ellers er det ett flott sted for spotting som jeg vet om ,men det er på London Heatrow. På taket til terminal 2 så er det noe som heter "spotters gallery". der er det en ubegrensa utsikt over det meste av "venstre" delen av flyplassen med utsikt mot British Airways terminalen.

 

Undertegnede blir forresten å se der på fredagen regner jeg med, hvis jeg kommer med på flyet.skal fly med ID-biletter, så det kan bli virklig spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "[smil]"

 

ID-biletter er biletter som brukes av ansatte i flyselskap.

 

det er stand by biletter så jeg kommer med om det er ledige plasser på flyet, som regel går dette ganske smertefritt,men noen ganger må en vente på neste fly, evt spøre pent om en kan sitte i cocpit, noe som skjer rett som det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...