andreas nærbø Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tøft Sitter på LAN og er på vei til Rhodes Diagros med A321 Thomas Cook nå VIlle flydd Cross The Pond 10 nå Hadde jeg føyet på vatsim men sånn ble det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 TEmmelig kjedelig det Andreas. Du får PASSe på neste gang, så får flydd ÅT Europa på Eastbound. ønsker DEG lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Bilde tatt kl.17:56 local. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da kræsjet jeg på vei til å entre holding at LENDY FL200 Prøver å komme igang igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 UFF! Er så irriterende når fs kræsjer på sånne turer og events. Selv så kan det hende jeg går i bakken pga litt dårlig kalkulasjon av fuel. Hehehe... Er med Toronto nå med 19,3 LBS fuel. http://www.vacc-sag.org/sagtv.php?pid=1090633 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 UFF! Er så irriterende når fs kræsjer på sånne turer og events. Selv så kan det hende jeg går i bakken pga litt dårlig kalkulasjon av fuel. Hehehe... Er med Toronto nå med 19,3 LBS fuel. http://www.vacc-sag.org/sagtv.php?pid=1090633 Dette ser neimen ikke bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da stod jeg nede på Cargo apron med 757 ern.4.5tonn fuel igjen på tankene av 26 600kg totalt på turen fra Keflavik. Pan Lalas tok oss nydelig inn som N.Y Approach. Blocks on etter 5 timer 58 min fra keflavik.8 minutter lengre enn filed.Sier meg fornøyd med den ice781 flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe. Endte med en kræsj 2 KM før rullebanen. 2 engines gikk ut før ILS. full thrust med 1 og 4 før de og gikk ut da. Meen når jeg hadde kræsjet så valgte jeg å refuele som jeg burde ha gjort før. Så kan vel si at jeg kom meg frem http://www.vataware.com/flight.cfm?id=5314404 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Takket være autosave kom jeg meg ned jeg også, like foran Iceman (Bedin), på NY App. Ble godt mottatt av Mr. Moberg og Pan Lalas på Approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Yes da var leg`et EDDK-KJFK unnagjort med god hjelp fra styrmann Daniel Klepp på Cross The Pond. Mange rare situasjoner underveis (ATC/nettverk/trafikk), men vi kom da helskinnet fram. Utrolig hvor raskt ting begynner å gå når man skal starte descend og innflyging til JFK! Fikk en runde i holding på LENDY i FL190 og vectors rundt og ut over sjøen. Fikk spørsmål om vi kunne godta VOR/DME for rwy 13R . Om vi kunne Ble vektorert inn mot radial 041 Canarsie for det som egentlig også er kjent som Parkway Visual (video) . Fulgte Lead-In-Lights etter "Old Mill Creek" til en finfin touchdown på 13R for taxi til ramp via SA. Rart hvor fort 8 timer går når en har det artig! Bilder er på vei... Vatware CLX7833 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg var uten nettverk lørdag!! For en dag å drive oppgraderingsarbeid på! :mad: Well oh.. jeg får prepare for eastbound til høsten igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Mine kombinerte stats på ULW_CTR, og diverse JFK APP sektorer. Totalt pålogget i ca 7 timer. ATC Statistics Statistic Data Aircraft Seen 1771 Aircraft Tracked 100 Flight Plans Amended 116 Transponder Codes Assigned 6 Cruise Altitudes Modified 114 Temporary Altitudes Modified 10 Hand-Offs Initiated 89 Hand-Offs Received 74 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Imponerende at du sitter som ATC i selveste New York-by Karl Mathias! Det må være ekte stress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.