Gå til innhold

Full size rack skap HP


Anbefalte innlegg

Dårlig respons her. Hva hvis jeg setter prisen her da. 1500,- for rack skapet og få med en 19" skjerm LCD HP 1955 med DVI og VGA gratis med på kjøpet.

 

Rack skapet kostet 18 000,- nytt. Følger med tastatur og skjermskuff med skapet. Skinner må skaffes selv, men det koster vel rundt 200,- kroner for et par skinner.

 

Anyone ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager sent svar. Jeg er faktisk ikke sikker på det. Hvis jeg skal tippe så er det mest sannsynlig 30U, men kan finne ut av det når jeg kommer hjem i dag.

 

Trenger ikke noe ekstra utstyr til dette så fremt du ikke skal ha skinner på alle pc'er i rack/servere. Koster vel ca 250 kroner for et skinne sett, da kan du dra servere/pc'er inn og ut av rack skapet.

 

Jeg vurderte en periode og bare bygge selve pc'en i det rackskapet. Har alltid drømt om å ha et walk in pc kabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...