Daniel Klepp Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Skal ha trening på Oslo Kontroll på mandag fra 19-22. Det nærmer seg utsjekk og jeg trenger nå å trene på MENGDE og det som følger med der; vektorering til forskjellige flyplasser samtidig og alt det der! Så støtt opp og hjelp frem en ny c1 kontroller på vatsim MANDAG 25.januar klokka 19-22 lokal Fra radarsimulatoren på Værnes : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det ønskelig med Farris approach dekning? Eller så kan du jo forvente at ihvertfall jeg flyr in & out of ENTO God fornøyelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjæm og flyg en tur eller fæm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 3 timers trening? Oh yeah, jeg kommer! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har booket Kjevik for å sørge for litt coordination Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Herlig Andreas Håper å få svetta litt denne kvelden! Mærsh: begge deler er greit for meg enten fly eller farris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan se ut som jeg har noe på gang selv til mandag så venter litt med avgjørelsen, om det blir som trafikk eller atc jeg støtter opp med Ser du har booket 19-21 men det er vel 22 som gjelder fortsatt ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Skrev en time for mye her, men da tok vi bare å bestemte at treningen ble tre timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 NAX236? alltid hyggelig å ha deg på frekvensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Med fare for å kjede meg halvt ihjel på Farris så blir det 90% sikkert flyvning til Vestfold/Telemark istedefor å sitte atc. Har piloter muligheten til å fly ENGM besøkes ikke Torp og Rygge sånn er det bare selv med viriutal NAX blandt pilotene. Så da får jeg heller benytte sjansen selv til å fly inn og ut fra god flyplassen Oppfordrer også andre til å finne andre destinasjoner enn kun Gardermoen i morra da får jo mr.Klepp vist litt mere av seg enn kun en utsrakt ENGM posisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 NAX236? alltid hyggelig å ha deg på frekvensen Veldig enig! Kan ta ENGM_TWR isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Takk Lundis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Også har jeg jo ENKB_APP åpen på trening da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 ICE318 kommer som vanlig high innbound fra Keflavik :grin: Drar Sikkert ut igjen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva med å legge et fuelingstopp til Kvernberget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kommer nok susende gjennom luftrommet en eller annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skal vel komme innom en tur eller to i løpet av kvelden jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Her er det i gang, kom dere på vingene folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da ble det mine 2 turer i dag.Ble så fryktelig trøtt at nok er nok i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Da har vi stengt! Hjertelig takk for alle som stilte opp ikveld Hadde en fin kveld på Oslo kontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så nå er du klar for utsjekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Er anbefalt for utsjekk, men er en del kø for å få utsjekk, så det blir nok uansett en trening til eller to før den tid God tur til London Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sånn trafikk bildet sett i ettertid er jeg gla jeg ikke slumret 3 timer lidelse igjennom å sitte Farris approach og heller deltok som pilot. Syns du ser ut til å ha stålkontroll på trafikken Daniel God service som alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Jo, sjøl takk for hyggelig pilotering både du og anders Når dere har stålkontroll, er det lett å ha det sjøl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Takk for hyggelig ATC Daniel, selv meldte jeg pass når FSX streika. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.