Jarle Wiig Nybø Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Legger ut to bilder av noen painter jeg laget for en liten stund siden. Er usikker på om disse skal gis ut eller ikke. Derfor legger jeg ut disse bildene. Dere får avgjør Nå? Skal disse ut eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 fryktelig fin paint den som taxer på bakken bak der allefall Er dette fs9 og cpt sim C130??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Glemte kanskje å si at dette er til AI :sleep: . Modellen er HTAI sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kom med dem. Disse har jeg savnet i LANG tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kom med dem ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fine og etterlengta paint ja. Hadde ikke de modellene der vært AI fly ville jeg ha krevd penga tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 ..fryktelig fin Jeg skulle til å si støggfin. Legg de ut, jeg har også savnet skikkelig Herk's på ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har vist en gammel AI flightplan til RNAF C-130'ere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.