Bjørn J. Jensen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En savnet bygning, i hvertfall av meg. Flere bilder kommer etterhvert. Edit* Har nå fikset det feltet oppe til høyre for slottet. Trengte litt mer kontrast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_Iveland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er dette noe fotoscenery jeg har godt glipp av eller? :confused: Uansett, veldig flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ser flott ut! Bruker allerede dine andre photosceneries, og gleder meg til dette (kanskje?) kommer ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Takker! Joda, kaaanskje det kommer ut. Holder på med en svært enkel modell av slottet nå, det bare gjenstår å sette på texturer, som forøvrig er ferdige. Eneste problem er at gmax har slått seg vrang og gir lave oppløsninger på modellen selv om oppløsningen i bitmap fila er helt greie. Ikke vil den eksportere til .MDL heller. Får bare flere feilmeldinger som sier at det ikke gikk. Mer står det ikke. Svært hjelpsomt, særlig når det kommer flere etterhverandre som sier akkurat det samme, bare stokket litt om i setningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Da har jeg såvidt begynt å plassere ut litt trær. Er en del som gjenstår hvis det skal bli noenlunde riktig. Kanskje jeg bør bytte ut noen tretyper også... Jeg liker sånne små prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva sier kongen til at du driver å flyr så lavt over huset hans da? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror ikke kongen sier noe jeg, du ser vel slotte er flat som ei pannekake vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.