Sindre Holberg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 vACCSCA would like to invite you to join our CPT in Norway on sunday the 17 of January! Geir Grønlien is going to have his C1 CPT. In this case we need all that traffic we can get so Geir really will know how it is to be a controller on VATSIM. So please, join us in Norway on sunday between 2030z and 2200z. The candidate will man ENOS_CTR, and Sweden and Denmark will be staffed with supporting ATC too. So, get your charts, board your passengers, request your clearance to Norway and let's see how much traffic Geir can handle at the same time! See you in the Norwegian skies! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Break a leg Geir! Lykke til. Kommer nok innom med ett eller annet skal du se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Løfter denne, så flest mulig kan komme! Sindre EC Vaccsca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dette må jeg prøve å komme på Lykke til Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 om det skulle være noe behov for atc rundt om i norge så stiller jeg gjærne, eller jeg kan komme med noe slags fly opplegg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Takker alle sammen! Vi får nå se... (Til de som ikke kan komme. Dere får nok sikkert minst en mulighet til! :grin: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da håper jeg at det kommer mange i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Etter hva jeg har hørt så blir det nok mere enn nok trafikk! Da får jeg bare ønske deg lykke til med utskjekken! Dette klarer du kjempe fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ønsker deg lykke til! skulle gjerne vært med å bidra enten med trafikk eller Farris men er på sjøen frem til i morgen og satelittnettet fungerer dårlig med tanke på Vatsim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Lykke til i kveld! Satser på å få Dash'en flyveklar etter en hard landing tidligere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da var kvelden over. Vil presisere for alle piloter som var med og hjalp idag at jeg kunne/burde gjort det mye bedre. Mistet litt flyten som en gjerne ønsker som flygeleder, og det ble litt vektorering i alle retninger. Takk for deres tolmodighet folkens. Til tross for dette kan jeg om kort tid, etter hva jeg forstod, få kontrollere CTR-områder. Takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gratulerer med bestått C1-utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Gratulerer så meget Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Grattis;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer med C1 rating Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer så mye! Vi begynner å stå bra rustet med atc`r nå føler jeg Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjempe! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.