Even Rognlien Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke det at jeg lider av det, men hadde vært deilig å bli kvitt den lyden som kommer før hver eneste radio transmission. Evt byttet den ut med en liten, forsiktig squelch lyd. Har lett en del i squawkbox-menyen og bladd gjennom lydfilene som følger med, men finner ingen måte å bli kvitt den. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 jada, gå inn i Programfiler/Squawkbox/Sounds der finner du en fil som heter micnoop, slett den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Nja, men det er ikke den jeg hører på radioen, selv om den er ganske lik... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Alle lydene ligger iallefall der, så da kan du jo se om du finner den riktige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Er det jeg har prøvd, men finner den ikke x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den lyden du snakker om får jeg bare når SB "Klikker"til meg,eller når det blir surr på realogging etter disconnect eller noe. Den forsvinner til meg når jeg starter opp SB på nytt. Eneste "ulyd",er når jeg bytter frekvens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 SHIT! jadda, sensuren er ikke noe overdrevet her??? Sierra Hotel India Tango er for sterk kost for forumbrukerne! Jeg fikk tilbake denne lyden plutselig nå etter å ha hatt den avinstallert lenge, men det som foreslås her løser ikke problemet. hvordan sku man fikse dette igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 min forsvant etter at jeg installerte Squakboksen på nytt tar 30 sekunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 joda men skal den plutselig komme tilbake? etter 7-8mnd away!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hmm det har jeg ikke opplevd etter å blitt kvitt Sierra hotell india tango echo november Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor spilles egentli lyden av? jeg og plages :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 jeg trodde de som brukte FSInn var de som lagde lyden, jeg? Noen som har sjekket det? Den lyden irriterer også meg grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har aldri hørt lyden når jeg sitter ATC så tror ikke det er noen som lager lyden på frekvensen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 FSINN sender ikke den lyden, FSINN har samme lyd for aktivitet på frekvensen, men det går fint å skru av i control panelet. Hadde den i sb også, men fikk skrudd det av på et eller annet vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Poster: Daniel KleppEmne: Re: Hvordan fjerner man den stygge "drrrt" lyden i SB? Jeg har aldri hørt lyden når jeg sitter ATC så tror ikke det er noen som lager lyden på frekvensen.. nei det er jo Squawkbox som har lyden, ikke ES ikke FS-inn det er heller ikke en lyd som transmittes på freq, men en type ille fæl lyd som kommer som et "obs attention her kommer en melding" og jøsses nå var lyden borte igjen! håper det bare var en glipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.