Gå til innhold

Losen


Anbefalte innlegg

Hvordan er flymodellen, realisme, lyd, panel etc på denne saken

 

 

Har aldri flydd en sånn selv da, men intrykket mitt er bra, synes den flyr godt og lyden er bra, høres ut som den virkelige. Den ser bra ut da, men når det kommer til vc, har eg sett Alhasim gjøre bedre (Seasprite, black shark osv). Men den er helt brukbar. har ikke sett så allverdens mange funksjoner iden, dog ikke lest manualen skikkelig heller.. Den funker til det den skal.. Å fly! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke fs9 modellen. :)

 

Det du evt kan gjøre er å laste ned Programmet DXTBmp, hvis ikke du har den. også åpner du følgende filer i den:

 

- frontside_T

- frontsideN2_T

- fronttop_T

- rearside_T

- reartop_T

- winch_T

 

Og velger save as, og velger Extended Bitmap og under filtype velger du Extended 32 bit 888-8 også kan du lage en kopi av en av de andre texture mappene og gi denne navnet "texture.LOS" og bare flytte de konverterte teksturene over til den mappen og overskrive. :) Gi meg en lyd på om dette fungerer? ;)

 

 

Kan ellers nevne til alle andre at den nå er å finne på både avsim og flightsim.com ved å søke på Norwegian Los :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...